اعتبار مورد نیاز برای احیای مرغ لاین آرین تأمین نخواهد شد

اعتبار مورد نیاز برای احیای مرغ لاین آرین تأمین نخواهد شد
یک نماینده مجلس شورای اسلامی از خودداری سازمان برنامه و بودجه از اختصاص اعتبار به طرح ملی احیای خط تولید مرغ داخلی خبر داد.
علیرضا عباسی، نماینده کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه از ابتدای امسال با اشارۀ رهبری و دستور مستقیم رئیس‌جمهور و با مشارکت 20 نهاد و دستگاه، یک طرح ملی با هدف احیای مرغ داخلی اجرایی شده است، افزود: تاکنون علی‌رغم مشکلات پیشِ‌رو و سنگ‌اندازی‌های داخلی و خارجی، اجرای برنامه مطابق اهداف پیش‌بینی‌شده به‌نحو مناسب در حال انجام است. این طرح نیازمند 700 میلیارد تومان اعتبار است، که البته تنها 40 میلیارد آن هزینه‌ای است و مابقی در قالب وام سرمایه در گردش در اختیار تولیدکنندگان یا بازسازی زیرساخت و تجهیزات مرکز لاین قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه تا این مرحله پیشرفت این پروژۀ ملی بسیار خوب بوده است، سازمان برنامه و بودجه اخیراً آب پاکی را روی دست وزارت جهادکشاورزی ریخته و صراحتاً اعلام کرده است که اعتبار مورد نیاز برای احیای مرغ لاین آرین را در سال جاری تأمین نخواهد کرد.
عباسی اضافه کرد: با این شرایط، خط تولید مرغ داخلی که به‌واسطه تحریم سال گذشته و برای مقابله با این تحریم‌ مجدداً راه‌اندازی شده بود، به مشکل خواهد خورد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com