استفاده از طرح پرورش شتر و شترمرغ در شرق اصفهان

استفاده از طرح پرورش شتر و شترمرغ در شرق اصفهان
استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان در شرایط کنونی نیازمند طرح‌های اشتغال زودبازده و پایدار است، برای تحقق چنین شرایطی باید الزاماً به ویژگی‌ها و مزایای خاص نواحی مختلف استان و همچنین چالش‌ها و تهدیدهای پیش رو توجه کنیم.
محسن مهرعلیزاده، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به چالش‌های بزرگ اجتماعی که به دنبال بیکاری پدیدار می‌شوند، اظهار کرد: تمرکز کمیته امداد در زمینه توانمندسازی و اشتغال نیازمندان در استان اصفهان متناسب با شرایط خاص استان، مفید و مؤثر است.
وی با بیان این‌که در شرایط کنونی استان اصفهان، نیازمند طرح‌های اشتغال زودبازده و پایدار هستیم، افزود: برای تحقق چنین شرایطی باید الزاماً به ویژگی‌ها و مزایای خاص نواحی مختلف استان و همچنین چالش‌ها و تهدیدهای پیش رو توجه کنیم.
استاندار اصفهان منطقه شرق اصفهان را یکی از مناطق مهمی دانست که باید با توجه به شرایط جدید الگوی کسب‌وکار و معیشت در آن‌ها تغییر کند و تأکید کرد: در این مناطق باید به سمت کشت‌های با نیاز آبی کم و کشاورزی گلخانه‌ای برویم و در زمینه دام‌پروری نیز طرح‌هایی نظیر پرورش شتر و شترمرغ باید در دستورکار قرار گیرد.
وی با اشاره به برنامه‌های در دست اجرا برای جمع‌آوری و هدایت پساب شهری در استان اصفهان، گفت: با توجه به هزینه‌های گسترده جمع‌آوری و تسویه فاضلاب، نیازمند استفاده بهینه از این آب هستیم و در کشاورزی گلخانه‌ای امکان استفاده از آب حاصل از پساب در همه فصول سال امکان‌پذیر است و باعث کسب بیشترین بهره‌وری در زمینه کشاورزی می‌شود.
 
نظرات شما
  •  

    حسین یزدانی گفت : ۹۸/۰۵/۰۹

    باسللم وخسته نباشید من وبر ادرانم در مزرعه امیراباد روستای هاشم اباد با سابقه کشت و کار 40 ساله اماده همکاری با متقاضیان وپرورش دهندگان شتر مرغ وگلخانه وغیره با سی هکتار زمین با تمام تاسیسات اب و برغ وگاز در محل با چاه اب عمیق وپر اب هستیم که فقط شوری روستا مانع ابادانی واخذ پروانه های مورد درخواست اهلی شده است لطفا پیگیری نمایید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com