ادامه روند افزایشی قیمت مرغ طی هفته آینده

ادامه روند افزایشی قیمت مرغ طی هفته آینده
رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران گفت: طی روزهای اخیر با روند افزایشی قیمت مرغ و و با شیب کمتری از آن در بازار تخم مرغ مواجه هستیم که این روند صعودی در هفته پیش‌رو نیز برای بازار مرغ پیش‌بینی می‌شود.
کامران هاشمی، در خصوص آخرین وضعیت قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار استان مازندران اظهار کرد: طی روزهای اخیر با روند افزایشی قیمت مرغ و و با شیب کمتری از آن در بازار تخم مرغ مواجه هستیم که این روند صعودی در هفته پیش‌رو نیز برای بازار مرغ پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: قیمت حال حاضر هر کیلو مرغ در بازار امروز، 9 هزار و 700 تومان در مراکز خرده فروشی است که در هفته آینده این قیمت احتمالا به بیش از 10 هزار تومان نیز خواهد رسید.
رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز استان خاطرنشان کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار امروز 18 هزار تومان و هر دانه نیز 600 تومان در حال عرضه است.
هاشمی در خصوص علت افزایش قیمت مرغ طی روزهای اخیر گفت: بنا به اظهارات مرغداران به دلیل فقدان علوفه و خوراک طیور، زمینه جوجه در مرغداری‌ها کم است و مرغداران با توجه به این فقدان رغبتی به جوجه‌ریزی نداشته و ریسک نمی‌کنند.
به گفته وی، بخشی از کمبود خوراک و علوفه طیور به دلیل اعتصاب کامیون‌داران است که گفته می‌شود با پهلو گرفتن کشتی‌های وارداتی و با ورود خوراک طیور و عرضه در کشور طی روزهای آینده، رفته رفته از روند صعودی قیمت کاسته و بازار به ثبات خواهد رسید
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com