احتمال کمبود مرغ گرم در ملایر وجود دارد

احتمال کمبود مرغ گرم در ملایر وجود دارد
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار ملایر با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته احتمال کمبود مرغ گرم در ماه رمضان در شهرستان وجود دارد، گفت: نظارت و کنترل بازار مرغ توسط نهادهای مربوطه مد نظر باشد.
صحبت‌الله نجفی صبح امروز در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات باید از ایجاد بازار سیاه در شهرستان جلوگیری شود افزود: در این راستا باید نظارت بر بازار چندین برابر شود تا افراد سودجو و متخلف نتوانند از فضای بازار به نفع خود استفاده کنند.
وی بر لزوم توجه به پیشگیری از افزایش قیمت‌های خودسرانه تأکید کرد و گفت: با پیشگیری از افزایش قیمت می‌توان از ایجاد تهدید و چالش در بحث مواد غذایی جلوگیری کرد.
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار ملایر با بیان اینکه طبق پیش‌بینی در شهرستان احتمال کمبود مرغ گرم در شهرستان ملایر در ماه مبارک رمضان وجود دارد خواستار نظارت و کنترل بازار مرغ توسط نهادهای مربوطه شد.
وی ادامه داد: مسئولان امر در این راستا اقدامات لازم را برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم داشته باشند.
نجفی تهیه طرحی جامع برای احداث مجتمع‌های مرغداری در شهرستان را یکی از راه حل‌های جلوگیری از بروز مشکل کمبود مرغ گرم عنوان کرد و افزود: در این راستا حمایت‌ها و اعتبارات بیشتری مورد نیاز است.
وی با اشاره به وجود دست‌فروشان و میوه‌فروشان کنار خیابان‌های شهر ملایر بر ساماندهی و ایجاد مکان مناسب برای این افراد تأکید کرد و ابراز داشت: ایجاد بازارچه‌های محلی و واگذاری غرفه‌های در این راستا می‌تواند مشکلات این قشر را در شهرستان حل کند.
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ملایر در پاسخ به درخواست اعضای کمیسیون برای ایجاد مکانی دائمی برای نمایشگاه‌های بهاره، پاییزه و طرح ضیافت، بیان کرد: برای احداث این نمایشگاه باید همه جوانب همچون موقعیت مکانی، چگونگی دسترسی مردم، ترافیک و حمل و نقل بررسی و کارشناسی شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com