اجرای طرح بهینه سازی مصرف سوخت مرغداریها در نطنز

اجرای طرح بهینه سازی مصرف سوخت مرغداریها در نطنز
مسئول امور دام جهاد کشاورزی شهرستان نطنز در این باره گفت: طرح بهینه سازی مصرف سوخت مرغداریهای شهرستان نطنز از اوایل سال جاری در غالب خود اجرایی و تسهیلات بانکی با محوریت تغییر نوع سوخت از گازوییل به گاز طبیعی در کمتر از 5سال با همکاری شرکتهای خدمات مشاوره ای کشاورزی شروع شد.
عسگری افزود: تاکنون 26 پروژه به مراکز ذیربط ارسال شده که برای اجرای این طرحها مبلغ 10 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پنج ساله در اختیار قرار خواهد گرفت. در بخش خوداجرایی طرح نیز 30 درصد از مخارج به صورت بلاعوض تامین می شود.
وی خاطرنشان کرد: طرح بهینه سازی مصرف سوخت شامل مواردی چون تغییر نوع سوخت، استفاده از سیستمهای جدید گرما از کف، سیستمهای گرماتاب (حرارت از سقف)، پوشش دیواره ها و... به اقتضای شرایط و دریافت آخرین اطلاعات پرورش مرغ در مرغداریهاست.
مسئول امور دام جهاد کشاورزی شهرستان نطنز، طرح حمایتی تامین تلیسه (گوساله) شیری دامداریهای شهرستان نطنز با خرید تلیسه از گاوداریهای صنعتی مولد گوساله استان اصفهان از طریق تسهیلات بانکی کم بهره و مدت دار به مبلغ چهار میلیارد ریال در حال اجراست.
عسگری افزود: اجرای طرح فوق برای سهولت در پرورش، کنترل سلامتی تلیسه به منظور ایمن سازی نژاد گاو شیری در دامداریها اجرا می شود که خود موجب استفاده بهینه از امکانات، اشتغالزایی و استمرار روند تولید شیر باکیفیت در کشور می شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com