ابراز رضایتمندی شرکت کنندگان در نمایشگاه Victam Asia 2018

ابراز رضایتمندی شرکت کنندگان در نمایشگاه Victam Asia 2018
نمایشگاه Victam Asia 2018 که در مرکز همایش های بین المللی و بازرگانی بانکوک برگزار شد علاوه بر بازدید باشکوه با برگزاری 6 کنفرانس تبدیل به یک موفقیت تمام عیار شد.
در این نمایشگاه که از 27 تا 29 مارس برگزار شد، 228 غرفه دار از 33 کشور جهان در آن حضور داشتند و طبق آمار برگزارکنندگان، این نمایشگاه در طی این 3 روز 6,987 بازدید کننده از 80 کشور دنیا داشت.
یکی از سخنگویان این نمایشگاه اظهار داشت: "غرفه داران از بازدیدها بسیار راضی و خشنود بودند. آنها توانستند مذاکرات و گفتگوی خوبی را با بازدیدکنندگان و مشتریان خود داشته باشند و از کیفیت بازدیدها و تعدد کشورهای بازدیدکننده ابراز رضایتمندی کردند."
Major Mei از مدیران فروش خارجی Sanwei در چین در این باره گفت: "محصولات ما عمدتاً ماشین آلات آسیاب برنج، غلات و گرانول است. کشورهای جنوب شرقی آسیا بازار خوبی برای تولیدات ما هستند و نمایشگاه Victam فرصتی است که به ما اجازه می دهد تا مشتریان ثابت خود را ببینیم و یا مشتریانی جدید بیابیم. تایلند، ویتنام و اندونزی از جمله کشورهای علاقمند به محصولات ما هستند اما در مجموع، کل بازار آسیا در حال رشد است."
Fernando Luenga مدیر فروش کمپانی Symaga Silos مادرید اسپانیا، در کشورهای آسیای جنوب شرقی اذعان داشت: " Victam فضایی پُر بازده را ارائه داده است. تاکنون بسیار عالی بوده. در مقایسه با سایر گردهم آیی ها که بازدیدکنندگان معمولاً افراد عادی و معمول هستند، ما با سیلی از متخصصین و کارشناسان مواجه شدیم که نسبت به محصولات ما ابراز علاقمندی میکردند."
Salih Serter Gulsoy مدیر صادرات و واردات کمپانی Obial اذعان داشت: "این نمایشگاه فوق العاده بود و ما بسیار راضی بودیم. ما از سراسر آسیا مشتریانی داشتیم و برای شرکت در نمایشگاه بعدی روزشماری می کنیم."
Ludovico Bernardi مدیر فروش کمپانی Bedeschi که متخصص ساخت سیستم های حمل بار فله می باشند عنوان کرد: این شرکت در حال حاضر در حال احداث پروژه ای در ترکمنستان است و به تازگی نصب تجهیزات بارگیری مکانیکی کشتی در ونیز ایتالیا را به پایان رسانده، که برای جابجایی غلات می باشد.
وی گفت: "غلات همیشه یکی از بازارهای بزرگ تجاری برای کمپانی های حمل و نقل محسوب شده است. ما خط تولیدات کاملی برای غلات داریم، از لوله های نقاله و تسمه های نقاله در هر سایز و اندازه گرفته تا بارگاه و باراندازی برای هر نوع کشتی با هر اندازه و ظرفیتی."
3
Ali Cem Dagli مدیر فروش ماشین آلات آسیاب کن خوراک کمپانی Alapala در نمایشگاه

Yigit Bastug مدیر فروش کمپانی Mysilo واقع در ترکیه نیز مدعی شد کمپانی وی در حال حاضر در حال استخدام 600 نیرو برای کارخانۀ 70,000 مترمربع خود می باشد و فعالانه به دنبال فرصت های فروش در بیش از 80 کشور هستند و تاکنون 1,500 پروژه را در بیش از 68 کشور به اتمام رسانده اند. وی افزود: "بازار آسیا، به ویژه کشورهای هند، پاکستان، بنگلادش، و سریلانکا برای ما بسیار جذاب و جالب توجه هستند. علت حضور ما در نمایشگاه Victam اینست که تبلیغی برای تولیدات و خدمات خود در این منطقه داشته باشیم همانگونه که در جنوب آسیا داشتیم. ما قادریم بسته به شرایط، راه حل هایی برای ذخیره سازی و انبارداری همه جانبه محصولات به مشتریانمان ارائه بدهیم . همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی ترکیه که تقریباً در مرکز اروپا و آسیاست، قیمت هایی مقرون به صرفه و رقابتی داریم."  وی ادامه داد: "تجارت غلات، به ویژه تجارت برنج به سرعت دستخوش تغییرات شده است. در بیشتر کشورهای آسیایی از کیسه های برنج برای ذخیره سازی آن استفاده می کردند اما تازگی از انبارهای سیلو برای ذخیره سازی استفاده می کنند."
Auke Markerink مدیر بازرگانی TSC (Top Silo Constructions) از کارشناسان هلندی در احداث سیلوهای مربع شکل در مصاحبه ای گفت: "در مقایسه با سیلوهای گرد، در سیلوهای مربع شکل می توان ذخیره سازی بیشتری داشت. ما بیشتر در زمینۀ ذخیره سازی دانه و غلات، پالت ها، و همچنین محصولاتی دیگر که شکلی روان ندارند و از ظاهری جامد و منسجم برخوردارند نیز هستیم."
کمپانی TSC از سیستمی قابل حمل و قابل تبدیل به قطعات استفاده می کند بنابراین سیلو را می توان همانند لگوهایی به یکدیگر وصل نمود.
Adrian Hinderling مدیر فروش کمپانی Buhler عنوان کرد:"در مجموع، آسیا برای ما بسیار اهمیت دارد و به ویژه در رابطه با انبار کردن غلات یکی از کلیدی ترین مناطق برای کمپانی Buhler محسوب میگردد. تمرکز ما عمدتاً بر روی خاورمیانه، افریقا، امریکای لاتین ، جنوب شرفی آسیا، و کل آسیاست."
Hinderling اظهار داشت:" Buhler پیشنهادات جامع و همه جانبه ای را از اول کار تا محصول نهایی به مشتریان خود ارائه می کند. این بدین معنیست که از آغاز کار یعنی بارگیری کشتی در کشور مبدأ مثلاً برزیل، و یا برعکس تخلیۀ بار در کشور مقصد و واردات در آسیا به ارائۀ راه حل هایی به مشتریان می پردازد."  وی عنوان کرد که تقاضا از سوی کشورهای دریای سیاه بسیار زیاد بوده چراکه کشورهای آسیای جنوب شرقی مثل تایلند، اندونزی، و فیلیپین نودل و نان بیشتری خریداری می کنند و همگی بازارهایی با رشد سریع هستند.
آقای Hinderling افزود: "آنچه که ما اینجا در آسیا تجربه کردیم این بود که تقاضا برای راه حل های جامعی که ما ارائه می دهیم بسیار بیشتر است. آنها واقعاً نیاز دارند که یک نفر از الف تا ی کار را دست بگیرد. و این دقیقاً کاریست که ما انجام میدهیم."
Ali Cem Dagli مدیر فروش تجهیزات آسیاب خوراک در کمپانی Alapala نیز در رابطه با بازار آسیا خوش بین بود. وی گفت: نمایشگاه Victam تاکنون بسیار خوب بوده است. خیلی خوبه که اکثر مشتریانمان را می بینیم؛ مشتریانی از سرتاسر دنیا و از آسیا و اقیانوسیه.
کمپانی Vigan نیز یکی دیگر از شرکت کنندگان و غرفه داران مهم این نمایشگاه بود که تجهیزات بارگیری و تخلیۀ بار خود را به معرض نمایش گذاشت. Mohamed Al Khattabi مدیر فروش این کمپانی اظهار داشت رشد تقاضا از سوی بازارهای آسیایی برای راه حل هایی جهت حمل و نقل بار برای ما بسیار جالب توجه است. درواقع پس از خاورمیانه، آسیا در زمرۀ بزرگترین بازار ماست.
فروش واحدهای تجهیزاتی برای بنادر Panjin و Yingkou در چین، و بنادر Calaca در فیلیپین، در زمرۀ جدیدترین و کارهای اخیر کمپانی Vigan بوده است.
Al Khattabi میگوید: "بهترین پیشرفت در رابطه با تجهیزات و تولیدات ما، ظرفیت ماشین آلاتمان است. تا 7 – 6 سال گذشته، ما قادر بودیم تنها 300 تن در ساعت عرضه کنیم، که این رقم اکنون به 600 تن در ساعت رسیده است. و باور ما بر این است که به مرور زمان به این ظرفیت همچنان افزوده میگردد."

تمرکز بر سلامت غذا  
Bipin Karnik مدیر فروش بین الملل SGS در کشورهای آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه، اظهار داشت تماس های فراوان و رو به رشد برای ارتقاء سلامت و بهداشت غذا از سوی کشورهای آسیایی، منجر به افزایش کسب و کار و تجارت در زمینۀ بازرسی و تأیید و ارائۀ گواهینامه توسط این کمپانی که در شهر ژنو سوئیس واقع شده، گشته است.
وی اشاره کرد: "ما در واقع به کل مجموعه و زنجیرۀ تولید و عرضۀ محصولات کشاورزی نظارت میکنیم که در واقع خوراک دام را هم در بر میگیرد؛ چرا که خوراک دام هم در این زنجیره به نوعی تبدیل به مواد غذایی می گردد. در واقع خدمات ما سلامت غذایی را از تولید تا مصرف مواد غذایی در بر میگیرد."
Mohammed Al Khattabi، مدیر فروش کمپانی Vigan در غرفۀ نمایشگاه

Miguel Costa Gonzales مدیر مشتری های بین الملل در کمپانی Actemium هدف خود را از حضور در نمایشگاه، حمایت از مشتریان آسیایی و فروش عنوان کرد. وی گفت: "ما برای کمپانی های خوراک کار میکنیم و نمایندگانی در فرانسه، هلند، فیلیپین داریم. ما اینجا آمده ایم تا مشتریان خود را ببینیم. ما عمدتاً مشتریان خود را از طریق نرم افزاری کمک و راهنمایی میکنیم. ما همچنین در زمینۀ خدمات الکتریکی نیز کارهایی انجام میدهیم اما عمدتاً کار ما در زمینۀ نرم افزاریست. در آسیا و همچنین در اروپا، به کمپانی های خوراک و کمپانی های غلات کمک های نرم افزاری میکنیم تا بتوانند به یکپارچه سازی و ادغام اقتصادی دست یابند. آسیا مطمئناً یک بازار در حال رشد است."
اگرچه نمایشگاه Victam Asia بر روی بازارهای سریع الرشد در منطقه متمرکز است اما غرفه داران و شرکت کنندگان در آن به فروش های جهانی هم می اندیشند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com