تامین نهاده ها برای مرغداران به نرخ دولتی

 تامین نهاده ها برای مرغداران به نرخ دولتی
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: نهاده های موردنیاز مرغداران با قیمت دولتی تهیه می شود و در اختیار مرغداران قرار می گیرد تا دستاویزی برای افزایش قیمت مرغ نداشته باشند.
امید بن عباس چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طبق برنامه ریزی ها، آماده تامین نهاده های مورد نیاز مرغداران استان با قیمت های مصوب دولتی و مطابق نیازسنجی کارشناسان جهاد کشاورزی هستیم.
وی گفت: با این کار مرغداران دیگر دلیلی برای عرضه مرغ با قیمت های غیرمتعارف و گران در بازار استان نخواهند داشت .
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: بر اساس قیمت های کارشناسی شده قیمت مرغ کشتار روز از امروز در بازار استان 119 هزار ریال است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شهرستان ها برای عملیاتی شدن این قیمت در بازار وارد عمل می شوند.
بن عباس بیان کرد: با این اقدام، به زودی شاهد روند کاهشی قیمت مرغ در سطح بازار هستیم و آرامش نسبی را در روزهای آینده در نرخ عرضه مرغ کشتار روز خواهیم داشت.
وی گفت: از مرغداران استان هم تقاضا دارم که همچون سابق همکاری لازم را برای برقراری شرایط بهتر در بازار این فراورده در استان داشته باشند .
به گزارش ایرنا واردات مرغ کشتار روز به خوزستان 15.3 درصد از مازندران، 14.7 درصد از تهران و 13.4درصد از استان مرکزی است .
بر اساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عرضه مرغ در خوزستان در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 12 درصد کاهش یافته است و تا پایان امسال پنج هزار و 500تن مرغ در استان توزیع می شود.
قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار اهواز در روزهای اخیر به 140 هزار ریال رسید.
 
کلمات کلیدی نهاده دولتی قیمت مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com