اعطای کمک مالی برای کاهش تولید گاز متان در دامداری ها
وزارت کشاورزی امریکا به یک محقق از دانشکدۀ علوم دامی پنسیلوانیا 300 هزار دلار اعطا کرد تا در زمینۀ کاهش تولید گاز متان در دامداری ها تحقیق و پژوهش کند.
 
نکات لازم در رابطه با تهویه در هوای سرد
در هوای سرد، عایق بندی و گرفتن درزهای دیوار مرغداری و برقراری جریان هوا از اولین قدم ها برای راحتی حال طیور است. پس از رعایت این نکات، کنترل و اندازه گیری سطح گاز در محیط مرغداری از اهمیت بسیاری برخوردار است. در زیر برخی از مواردی که ممکن است در مرغداری با سطح نامطلوب گاز مواجه شوید و خطرات ناشی از آن را برای شما عنوان کردیم.
 
عرضه مرغ به بازار 11 درصد افزایش یافت
مرکز آمار ایران اعلام کرد: عرضه گوشت مرغ در بهمن ماه امسال ۲۰۸.۳۴۸ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد را نشان می دهد.
 
تهویۀ مطبوع اصلی حیاتی در فارم های مرغ گوشتی
نگهداری از سیستم تهویه در فارم های مرغ گوشتی در واقع به معنی تضمین سودآوری و برخورداری از محصول سالم و باکیفیت و همچنین جلوگیری از هزینه های مازاد است.
 
اسپری جدید پستان گاو
کمپانی Lely امریکای شمالی، به تازگی تولید جدید خود را که اسپری مخصوص پستان گاو است را ارائه داده است. این محصول که به بازار هم ارائه شده تولید امریکاست و به منظور ضدعفونی و حفظ سلامت و بهداشت پستان گاو طراحی شده است. Lely Quaress Omnia کنسانتره ای بدون ید است که در تمامی مراحل شیردوشی قابل استفاده است. چنانچه با سیستم شیردوشی رباتیک Lely Astronaut A5 مورد استفاده قرار گیرد، پس از شیردوشی برای اسپری پستان گاو استعمال می شود.
 
نصب و راه اندازی تهویه ای مناسب برای مرغ های گوشتی
جوجه های گوشتی وقتی وارد سالن مرغداری می گردند نیاز به جایی دارند که هوای تازه در آن جریان داشته باشد تا در آنجا به خوبی تغذیه کنند و بچرخند.
 
استفاده از کولرهای آبی در فارم بوقلمون
در روزهای گرم تابستان هستیم و وقتی ما از گرما شکایت می کنیم قطعاً طیور ما نیز همین حس را دارند و نیاز به سیستم خنک کننده دارند.
 
نصب و راه اندازی تهویه ای مناسب برای مرغ های گوشتی
جوجه های گوشتی وقتی وارد سالن مرغداری می گردند نیاز به جایی دارند که هوای تازه در آن جریان داشته باشد تا در آنجا به خوبی تغذیه کنند و بچرخند.
 

بیشتر

Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com