در بازدید معاون سازمان دامپزشکی از سپاهان دانه مطرح شد: از تولید با کیفیت و نوآور حمایت می کنیم
معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور همراه با تنی چند از مدیران این سازمان و اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، از مجتمع کارخانجات سپاهان دانه بازدید کرد.
 
نشست تخصصی «کلسیم، کلات پیشرفته، مزایای ناشناخته در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد
شرکت صدور احرار شرق با برند بن‌زا، روز ۱۳ دی‌ماه، نشست تخصصی «کلسیم، کلات پیشرفته، مزایای ناشناخته» را در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد. این نشست با حضور کارشناسان و متخصصان صنعت دام و طیور و همچنین صاحبان مزارع و پرورش‌دهندگان طیور برگزار شد.
 
تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: برای استان‌های های مسافرپذیر سهمیه ویژه تری از اقلام اساسی در نظر گرفته شده است.
 
رقابت جدی سویه مرغ آرین با نژادهای خارجی
مهندس نظری جهرمی مدیر عامل شرکت مرغ اجداد دیزباد از موفقیت در فرایند بهبود ضریب تبدیل توسط متخصصین این شرکت خبر داد.
 
اوراس جایگزینی مناسب برای کنجاله سویا
شرکت‌ دانش‌بنیان چشمه سازان پردیس فعال در حوزه دام و طیور و کشاورزی محصولی با تکنولوژی نانو در حوزه دام و طیور به تولید رسانده‌است
 
برگزاری نشست علمی با موضوع ساز و کار انتخاب آنزیم‌ها توسط بایولوئنس
هفته گذشته نشست علمی « ساز و کار انتخاب آنزیم‌ها» با سخنرانی دکتر زاغری، استاد گرایش تغذیۀ طیور گروه علوم دامی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با حضور جمعی از فعالان صنعت طیور استان اصفهان برگزار شد.
 
ویوان عنوان برند برتر سال 1402 را کسب کرد
یازدهمین همایش نشان تجاری برتر برندینگ کشور با رویکرد «ظهور و افول برندها» همزمان با یازدهمین مراسم معرفی و تجلیل از برندهای برتر خراسان رضوی در تاریخ 24 آبان ماه 1402 برگزار شد و شرکت ویوان توسط عنوان برتر سال 1402 را کسب نماید.
 
فیلم رونمایی از محصول جدید صدوراحرار شرق
شرکت دانش بنیان صدور احرار شرق در نمایشگاه فیدسکپو که در تهران برگزار شده بود اقدام به رونمایی از محصول جدید خود نمود.
 
بهترین گندزدا ها و ضدعفونی کننده سالن های مرغداری را می شناسید؟
بهداشت، نقش عمده ای در هر برنامه موثر کنترل بیماری برای اماکن تولید طیور ایفا می کند.
 
هم افزایی سازمان های کوثر و اتکا برای تنظیم بازار و خدمت به جامعه ایثارگری
تفاهمنامه همکاری میان سازمان های اقتصادی کوثر و اتکا با حضور دکتر ناصر فخاری و دکتر مرتضی اعلمی مدیران عامل این دو سازمان امضاء شد. در این نشست مقرر شد ظرفیت فروشگاه های اتکا برای توزیع محصولات میان جامعه معزز ایثارگران مهیا و تا هفته دولت فروشگاه مرکزی اتکا برای ارائه خدمت به جامعه هدف بنیاد شهید آماده شود.
 
رونمایی محصولی جدید حاوی آنزیم نوترکیب BR2 2021
در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته تهران، مطلع شدیم که شرکت افزودنی های دام و طیور بامداد رسپینا اقدام به رونمایی محصولی جدید حاوی آنزیم نوترکیب
 
کار زیبای بن دا فرآور؛ تعامل رسانه و روابط عمومی در رویداد پیوند
به همت بن‌دا فرآور صورت گرفت تجلیل از علی میرزا خانی در رویداد «پیوند: تعامل رسانه و روابط عمومی»
 
امضای تفاهمنامه میان مرکز آمار ایران و سازمان اقتصادی کوثر
با حضور دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و دکترجواد حسین زاده، رئیس مرکز آمار ایران، تفاهمنامه ای دوجانبه با موضوع همکاری های گوناگون در زمینه تبادل اطلاعات و داده های آماری منعقد و امضاء شد.
 
بازدید از آخرین پروژه ۵۰۰،۰۰۰ قطعه‌ای تخم گذار شرکت مانا طرح زیگورات
این شرکت با توجه به تیم مجرب و متخصص خود همواره در تلاش برای استفاده از روشهای نوین و استانداردها برای ارایه خدمات بهتر با هدف کاهش زمان و بهترین راهحل به مشتریهای خود بوده.
 
بازدید نمایندگان انجمن صنعتی تولیدکنندگان مکمل و کنسانتره دام و طیور و آبزیان از شرکت دانش بنیان زیست درمان ماهان
به دعوت مدیران ارشد شرکت زیست درمان ماهان، دکتر خلجی و دکتر جلالی نمایندگان انجمن صنعتی تولیدکنندگان مکمل و کنسانتره دام و طیور و آبزیان از مجموعه شرکت زیست درمان ماهان بازدید کرده و با دکتر خوشکردار رئیس هیئت مدیره و مهندس فتاحی مدیرعامل دیدار و گفت گو کردند.
 
کاهش ۵۰ درصدی نیاز خوراک دام پرواری به کنجاله سویا
متخصصان ایرانی توانستند با تولید یک محصول دانش بنیان نیاز صنعت دام پرواری را به کنجاله سویا به صفر رسانده و با صرفه‌جویی اقتصادی در هزینه خوراک دام برای کاهش قیمت گوشت در بازار گامی موثر بردارند. اوراس محصولی منحصر‌به‌فرد با توانایی تولید پروتئین میکروبی بالاست که می‌تواند جایگزینی بسیار ارزان‌تر برای کنجاله سویا باشد.
 
عدم اعلام قیمت جوجه یکروزه تا هفته آینده
امیدوار هستم که با تدابیر و تلاش و صبوری فراوان و به عشق تولید و کار و تلاش در تمام امور کاری و کارآفرینی که با تمام همت خود مشغول به آن هستید موفق و پیروز باشید
 
چگونه هزینه‌ خوراک دام را تا ۶٪ کاهش دهیم؟
باتوجه به بالارفتن قیمت نهاده‌های دامی و در پی آن، بالا رفتن هزینه‌های دامداری‌ها آرزوی هر دامداری است که بتواند ضمن کاهش هزینه‌های تولید، بهره‌وری را در دامداری خود ارتقا بخشیده و محصول باکیفیت و میزان تولید بیشتری داشته‌باشد. در این مقاله قصد داریم مؤثرترین راه‌ افزایش بهره‌وری با وجود کاهش هزینه‌ها را بررسی نماییم.
 
رازهای افزایش کیفیت خوراک پلت
افزایش کیفیت خوراک پلت یکی از اهداف همیشگی کارخانجات تولید خوراک دام و طیور است. تولید کنندگان خوراک پلت همواره به دنبال حفظ رضایت مشتری و جذب مشتریان ارجاعی به علت کیفیت مناسب خوراک هستند.
 
نقش سازمان اقتصادی کوثر در مهار تورم و رشد تولید/ مولد سازی شاهراه رشد تولید
مدیرعامل سازمان اقتصادی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، مولدسازی اموال راکد بخش دولتی را اولین شرط مهار تورم دانست
 
تولید ۵۰ درصد واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان توسط دانش‌بنیان‌ها
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تامین ۵۰ درصد نیاز واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شدند.
 
نکات مهم جهت خرید گوسفند زنده
خرید گوسفند زنده یکی از تقاضاهای پرطرفدار در جهت تامین منابع پروتئینی است. با توجه به اینکه گوشت گوسفندی به لحاظ منابع پروتئینی دارای فواید و مزایای متنوعی است، جهت خرید نیاز به در نظر گرفتن برخی فاکتورهای به خصوصی مطرح می‌شوند.
 
BIO-VAC REO واکسن زنده لیوفیلیزه علیه آرتریت ویروسی
BIO-VAC REO از کشت رئو ویروس سویه S-1133 بر روی فیبروبلاست جنین جوجه که قبلا ًبا پاساژهای متوالی بر روی جنین جوجه‌ تخفیف حدت یافته تهیه می‌گردد.
 
آغاز به کار سامانه رهتاب در استان خوزستان
بر اساس اعلام سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان، تفاهم‌نامه همکاری با شرکت رهتاب بیستون به منظور هوشمندسازی معاملات مرغ زنده و گوشت مرغ استان خوزستان امضا شد.
 
نخستین نمونه ماشین جوجه‌کشی هوشمند بعد از تحریم‌ها ساخته شد
مدیر تولید «کامیدکو» از خارج شدن نخستین جوجه‌های بوقلمون از ماشین‌های تولید داخل خبر داد و گفت بعد از اینکه ایران، تحریم شد کشورهای خارجی به ما ماشین و قطعات ندادند، به همین سبب نخستین ماشین هوشمند داخلی را تولید کردیم.
 
در سمینار علمی شرکت ویوان، بررسی راهکارهای کاهش هزینه ها در گاوداری ها
شرکت ویوان با توجه به چالش های اقتصادی فعلی در گاوداریها، سمیناری با موضوع بهینه سازی و کاهش هزینه جیره ها برگزار کرد.
 
رشد سود خالص سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۱ - تولید ۷۵ درصد تولید مرغ اجداد کشور در سازمان اقتصادی کوثر
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در خصوص چالش‌های صاحبان ایده و لوازم پیشرفت اظهار کرد: در شرایطی که دنیا در حال توسعه است و ما در حال پیشرفته‌تر شدن هستیم، جوانان و نخبگان ما برای تحقق این موضوع نیاز به بستر‌هایی دارند و ما باید چالش‌های آن‌ها را رفع کنیم؛ اولین چالش عدم شناخت و عدم دسترسی به بازار است
 
آویلامایسین 10درصد - Avilamycine 10
آویلامایسین آنتی بیوتیکی از خانواده ارتوزومایسین است که از تخمیر باکتری استرپتومایسس ویریدوکروموژنز تولید می شود. آویلامایسین در ماکیان و بوقلمون به منظور کنترل آنتریت های باکتریایی مورد استفاده قرار می گیرد.
 

بیشتر

Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com