گروه چیتیکا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد سال ۱۴۰۲

گروه چیتیکا

چیتیکا جایگزینی ندارد ….
گروه چیتیکا⚜️

درباره گروه چیتیکا

گروه چیتیکا

گروه چیتیکا در سال ۱۳۸۴ با تاسیس یک واحد تولید تخم مرغ شروع به فعالیت نموده و با توجه به اهدافی که مدنظر قرار داده بود وارد فاز تولید ریز مغذی های دام و طیور شد.
با توجه به اینکه هیئت موسس دارای تحصیلات عالی در زمینه تغذیه و مدیریت پرورش دام و طیور هستند. اهداف گروه را بر اساس تولید و نوآوری در زمینه های تغذیه و فیزیولوژی دام و طیور طراحی نمود و گروه تحقیق و توسعه با استخدام افراد جوان و متخصص در زمینه دام و طیور شکل گرفت. که بتواند نیاز صنعت به تولید ریزمغذی ها و نوآوری های مورد نیاز با متد جدید را برآورده نموده و کشور را در استقلال تولید در این زمینه یاری نماید.
در سال ۱۳۸۷ با تاسیس کارخانه تولید مکمل های سفارشی و در سال ۱۳۹۴ با تاسیس کارخانه تولید ریز مغذی های دام و طیور که شامل تولید توکسین بایندرهای، آلی و معدنی، پلت بایندرها و سایر ریز مغذی های دام و طیور با جدیدترین روش های تولید در دنیا شروع به فعالیت نمود. و مورد استقبال زیاد تولیدکنندگان عزیز در صنعت دام و طیور در کشور قرار گرفت و هم اکنون با صادرات محصولات خود به ۱۰ کشور دنیا در این زمینه پیشتاز می باشد. و با بهره گیری از تکنولوژی و دانش فنی پیشرفته تولید و آزمایشگاه کنترل کیفی مجهز هم راستا با معیارها و خط مشی سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل استاندارد محصولات با کیفیت خود را به بازار داخل و خارج از کشور عرضه می کند. و کلیه محصولات این مجموعه با شرط آنالیز عرضه می گردد تا رضایت مصرف کنندگان عزیز برآورده گردد و هدف ما تولید محصولات با کیفیت یکنواخت از نظر کمی و کیفی می باشد. (چیتیکا جایگزین ندارد)

محصولات گروه چیتیکا

آخرین اخبار

تماس با ما

آدرس :

تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، گلستان یکم
مشهد، بزرگراه آسیایی، آزادی ۹۱
کارخانه، سمنان، شهرک صنعتی

تلفن:

۰۹۱۲ ۰ ۴۰۴ ۴۰۵
۰۲۱ ۹۱۰۱ ۶۲۶۶
۰۵۱ ۳۸۸ ۰۰ ۹۷۰-۴
۰۲۱ ۴۷ ۶۲ ۱۸ ۱۸

پست الکترونیک:

info@chitikaco.com
chitikaco

logo-samandehi

گروه چیتیکا
گروه چیتیکا
گروه چیتیکا
گروه چیتیکا
واتساپ
تلگرام
اینستاگرام
چیتیکا پاسخگوی شماست