logo

تولید انواع پدهای سلولزی تبخیری

تولید و تأمین انواع فریم پد کولینگ

APT ARM

درباره شرکت آذر پد تبریز

شرکت  آذر پد تبریز  در سال 1395 فعالیت خود را در زمینه  تولید پد سلولزی تبخیری در مدلهای 5090 و 7090  آغاز نموده و با همت و تلاش مدیریت و پرسنل مجرب خود توانسته گامی بلند در تولید پد سلولزی تبخیری بردارد. شرکت آذر پد تبریز همواره با تکمیل و بروزرسانی اطلاعات و دانش فنی خود نه تنها سهم بسزایی در خود کفایی کشورمان از تولید این محصول داشته، بلکه اقدام به صادرات به کشورهای همسایه و  کشورهای حوزه خلیج فارس نموده است.

شرکت آذر پد تبریز تنها تولید کننده پد سلولزی در شمالغرب کشور ایران میباشد. محصولات این شرکت به جهت تهویه هوای مناسب و صرفه اقتصادی در مرغداریها ، گلخانه ها ، لوازم خانگی و … مورد استفاده قرار میگیرد. فرآیند سرمادهی پد سلولزی آذر پد تبریز بر اساس تبخیر آب میباشد.

پد سلولزی آذر پد تبریز دوستدار طبیعت ، دارای بازده خنکی و استقامت فیزیکی  بالا بوده  و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه میباشند. کاهش دمای هوای محیط با استفاده از تبخیر آب طی فرآیند برخورد هوای گرم با سطح آب بصورت کاملا طبیعی و با صرف حداقل میزان انرژی صورت می پذیرد

پد سلولزی کولری بیرنگ و بی بو (جدید)

پد سلولزی گلخانه و مرغداری

قاب پد گالوانیزه

 

پد سلولزی چیست و چگونه عمل میکند !

image 14
پد سلولزی چیست ؟
پد سلولزی یک وسیله سرمایشی با ساختار لانه زنبوری بوده که از ورق های سلولزی فلوت شده و بهم چسبیده تولید میگردد.این ورقهای سلولزی با ترکیبات منحصر به فردی اشباع میشوند تا بیشترین بازده خنکی و مقاومت واستحکام را بوجود آورند.
 
1694346150689
پد سلولزی چگونه تولید سرما می کند ؟
آب بصورت یکنواخت بر روی پد سلولزی جاری شده و از آنجایی که پد سلولزی شرکت آذر پد تبریز از خاصیت جذب یکنواخت آب در تمام سطوح برخوردار است، هنگام عبور هوای گرم و خشک از داخل پد تبادل گرما با آب صورت میپذیرد و در بعلت تبخیر آب، هوای گرم طی فرآیندی مقرون به صرفه تبدیل به هوای خنک و مرطوب میشود 
amalkard
نکاتی در مورد کیفیت پدهای سلولزی تبخیری

سیستم پد سلولزی تبخیری قسمت مهم و حیاتی بخش تهویه گلخانه ها و مرغداری ها می باشد. اگر چه ساختار پدهای خنک کننده تبخیری در ظاهر به نظر ساده می رسد، اما دانش مهندسی بسیار بالایی در ساخت آن بکار گرفته شده است. از آنجائی که همه پد سلولزی در ظاهر بسیار مشابه می باشند، خریداران ممکن است نادانسته اقدام به خرید محصولاتی کنند که سلامتی حیوانات و سایر محصولات پرورشی خود را به خطر اندازند. در اینجا به نکاتی ضروری که در موقع خرید پد سلولزی باید در نظر گرفته شود، اشاره می کنیم :

  • کاغذ پد باید توسط رزین مناسب به اندازه کافی آغشته سازی شده باشد.

 کیفیت پد سلولزی با رزین و کاغذ بکار رفته درآن رابطه مستقیم دارد. برای آزمایش کیفیت رزین، پد سلولزی را بطور کامل در آب خیس نموده واز بالا به آرامی به آن نیرو وارد کنید.اگر چنانچه پد سلولزی کیفیت پایینی داشته باشد، تغییر شکل خواهد داد.این نوع پد در مدت زمان کوتاهی دچار خمیدگی و آب رفتگی خواهند شد و از چرخه خارج خواهند شد.

  • چسب بکار رفته در پد سلولزی باید از استحکام کافی برخوردار باشد.

استحکام پد به میزان بسیار بالایی به چسب بکار رفته برای چسباندن کاغدهای فلوت شده بستگی دارد. برای آزمایش استحکام پد، دوباره آن را در آب خیس نموده و سعی کنید ورق ها را از قسمت کناری پد جدا کنید.اگر این کار به آسانی انجام گیرد، پد از استحکام کافی برخوردار نخواهد بود.

  • میزان جذب آب باید در سراسر پد بالا باشد تا بیشترین میزان تبخیر آب را شاهد باشیم.
  • اندازه و زوایه فلوت ها باید مناسب باشد تا علاوه بر بازده خنکی بالا کمترین مقدار افت فشار را شاهد باشیم.
  • از صاف بودن و مناسب بودن سطوح پد اطمینان حاصل نمائید. چنانچه سطح پد ناصاف بوده و دارای پرز باشد، با مشکلات زیر مواجه خواهیم شد :
  • افزایش افت فشار و درنتیجه کاهش کارائی فن ها.
  • جذب گرد و غبار بیشتر.
  • سخت شدن امکان تمیز کردن پدها بخاطر رسوبات و رشد جلبکها.

مزایا و خصوصیات پد سلولزی آذر پد تبریز:

  • مجهز به آبریز: شرکت آذر پد تبریز تنها تولید کننده پد سلولزی میباشد که از آبریز برای تمام محصولات خود جهت توزیع یکنواخت آب بر روی پد وهمچینین جهت جلوگیری از پرتاب قطرات آب به بیرون از پد، استفاده می کند. ارتفاع استاندارد پد آبریز برابر 30 میلیمتر می باشد.
  • راندمان بالا و افت فشار پایین: سرعت جابجایی هوا در پد سلولزی آذر پد تبریز در مقایسه با سایر پدها تا سه برابر بیشتر میباشد که به کاهش هزینه های انرژی می انجامد.
  • ساختار سلولزی: طراحی شده از کاغذ با الیاف سلولزی فلوت شده با قابلیت جذب و نگهداری آب بالا برای ایجاد سرمای بیشتر.
  • ساختار مستحکم: مقاوم در برابر خمیدگی و انسداد توسط رسوب.
  • بهره وری انرژی: ایجاد سرمای بیشتر با حداقل حجم هوای ورودی با راندمان بالای 80 در صد.
  • طول عمر بیشتر: آغشته شده با مواد شیمیایی ضد خوردگی.
  • سرمای ارزان: پایین آوردن دما با حداقل انرژی.
  • نگهداری آسان: مهندسی بکار رفته در تولید پد سلولزی آذر پد تبریز بگونه ای است که رسوب گذاری و انتقال گرد و غبار به حداقل میزان خود میرسد.

فواید استفاده از پد سلولزی آذر پد تبریز

آنتی باکتریال
جلوگیری از گرد و غبار
مناسب برای دماهای بالا
طول عمر بیشتر
نگهداری آسان
بهره وری انرژی بیشتر
راندمان بالا و افت فشار کمتر

گالری نمایشگاههای بین المللی

چهارمین نمایشگاه بین المللی آیفارم تهران 1400

بیستمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران 1400

اخبار و رویداد ها

دانلود کاتالوگ