تولیدکنندگان جوجه ریزی نمی‌کنند

تولیدکنندگان جوجه ریزی نمی‌کنند
قیمت تمام شده هر کیلو مرغ در حال حاضر 5200 تومان است در حالی که با نرخ 4400 تومان فروخته می شود لذا مدت هاست که مرغداران ضرر می دهند و در نتیجه عقب نشینی کرده و جوجه ریزی نمی کنند.
رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور با اشاره به افزایش هزینه های تولید مرغ گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان هر کیلو مرغ را با نرخ پایین تر از قیمت تمام شده عرضه می کنند.
محمد یوسفی رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور با اشاره به کاهش قیمت ها در بازار مرغ گفت: شرکت پشتیبانی ذخایر مرغ خود را در بازار عرضه کرده لذا در ماه رمضان نه تنها افزایش قیمت بلکه کاهش قیمت هم داشتیم.
وی افزود: با توجه به اینکه نهاده دام وارداتی است، قیمت ارز نیز دو برابر شده، نرخ سوخت و انرژی هم افزایش چشمگیری داشته اما در ازای این افزایش قیمت ها نرخ مرغ تغییری نداشته است.
یوسفی خاطرنشان کرد: طی یک ماه گذشته قرار بود وزارت صنعت و جهاد کشاورزی وضعیت بازار مرغ را بررسی و نتایج را به مرغداران اعلام کنند لذا در حال حاضر اوضاع قیمت ها چندان با ثبات نیست.
وی قیمت هر کیلو مرغ زنده را 4400، مرغ کشته را 6100تا 6500 تومان اعلام کرد و گفت: پشتیبانی امور دام نیز مرغ منجمد را با نرخ زیر 6000تومان در مراکز طرح ضیافت عرضه می کند.
رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور در خصوص قیمت نهاده ها نیز گفت: در حال حاضر کنجاله سویا از 1650 تا 1800 تومان و نرخ ذرت از 900 تا 1400 تومان متغیر است که این قیمت ها تحویل بنادر است و با کرایه حمل نرخ ها افزایش می یابد.
وی یادآور شد: قیمت تمام شده هر کیلو مرغ در حال حاضر 5200 تومان است در حالی که با نرخ 4400 تومان فروخته می شود لذا مدت هاست که مرغداران ضرر می دهند و در نتیجه عقب نشینی کرده و جوجه ریزی نمی کنند.

 
نظرات شما
  •  

    علی روحی گفت : ۹۳/۰۴/۲۵

    مدتهاست این گفته هاهست اماکوگوش شنوا ومرد عمل!!!!!!!!بدبخت شدیم رفت

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۳/۰۴/۲۶

    کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن. اگه به فکر پر کردن جیب خود نباشید. همه چیز درست می شود

    پاسخ...
  •  

    طوسی گفت : ۹۳/۰۴/۲۹

    مسئولین مربوطه اگه وقت کردین فکر اون دنیاتونم باشید!!!
    ضرری که تولید کننده از بی تدبیری «شما» متحمل میشه رو باید یه روزی پاسخ گو باشید
    ظلم هیچ وقت پا برجا نمیمونه
    اگه فقط یه بار با شرایط بازار تولید کرده بودید مشخص میشد که کی مرده میدونه و میتونه مدیریت هزینه کنه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com