شیر از یارانه دولتی محروم است/ خوراکی‌های مضر در فهرست یارانه‌بگیران از دولت

شیر از یارانه دولتی محروم است/ خوراکی‌های مضر در فهرست یارانه‌بگیران از دولت
رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات لبنی استان تهران گفت: در حالی که خوراکی‌های مضر در فهرست یارانه‌بگیران از دولت قرار دارند ولی شیر از یارانه دولتی محروم است.
علی رجبی در مورد وضع بازار و فعالیت‌های اتحادیه فروشندگان محصولات لبنی استان تهران اظهار داشت: اقتصاد ایران متأسفانه به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی در وضع خوبی قرار ندارد.
وی تصریح کرد: اصناف در شاخه‌های مختلف زخم‌خورده رکود هستند و بازار تمام صنوف به‌ویژه محصولات لبنی غبارگرفته از رکود است.
رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات لبنی استان تهران با تأکید بر اینکه محصولات لبنی در بازار پرمخاطب نیست، اضافه کرد: شیر در مسیر حذف از سبد خانواده‌های ایرانی قرار دارد و در مجموع شیر بین جوانان خریدار ندارد و آنها بیشتر دنبال خوراکی‌های مضر هستند.
رجبی با اشاره به اینکه بازار محصولات لبنی کشش و گنجایش افزایش قیمت را ندارد، افزود: افزایش قیمت امکان ندارد؛ زیرا باید به جیب مردم هم نگاه کرد و توان خرید جامعه امروز کم شده است.
وی با بیان اینکه محصولات خوراکی مضر مانند نوشابه در لیست یارانه‌بگیران از دولت قرار دارد، تصریح کرد: شیر که باید در سبد خانواده‌ها قرار گیرد، از یارانه دولتی محروم است.
رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات لبنی استان تهران با تأکید بر اینکه دولت باید دامداران و تولیدکنندگان شیر را زیر چتر حمایت خود قرار دهد، اضافه کرد: نباید اجازه داد شیر از سبد خانواده‌های ایرانی حذف شود.
رجبی اظهار داشت: استان تهران در حوزه تولید شیر توانسته امتیاز و رتبه خوبی در کشور داشته باشد و این زیرساخت باید در تمام استان‌ها تقویت شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com