رکود بازار موجب کاهش ٥درصدی گوشت گوسفند شد

رکود بازار موجب کاهش ٥درصدی گوشت گوسفند شد
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش حدود ٥درصدی قیمت ها خبر داد و گفت:هر کیلو گوشت گوسفندی ٢٦٥٠٠تا ٢٧٥٠٠ تومان به مصرف کننده عرضه می شود.
علی اصغر ملکی در مورد وضعیت فعلی بازار گوشت کشور اظهار داشت: در حال حاضر قیمت گوشت نسبت به هفته های گذشته ٥درصد کاهش یافته و نرخ آن برای مصرف کننده به ٢٦٥٠٠ تا٢٧٥٠٠ تومان رسیده است.
وی در مورد ادامه کاهش قیمت ها نیز گفت: با توجه به افزایش عرضه نسبت به تقاضا و رکودی که در بازار های مختلف و این بازار وجود دارد،می توان منتظر کاهش بیشتر بود ولی هنوز نمی توان برای کاهش بیشتر قضاوت کرد.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه عرضه دام وضعیت مناسبی دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه همه بازارها در رکود به سر می برند،باید دید شرایط و سیاست های کشور به چه سمتی حرکت می کند تا بتوانیم پیش بینی درستی از این بازار در ماه های آینده داشته باشیم.
ملکی در پایان گفت:با توجه به اینکه مسئله خروج دام از کشور با مجوز انجام می شود باید این نکته را در نظر گرفت که این کار در حدی انجام شود که بازار داخل را دچار مشکل نکند، البته در حال حاضر صادرات در حدی بوده که تأثیری بر بازار داخل نداشته است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com