نگه داشتن گوشت مرغ در سردخانه بر قیمت آن تاثیر منفی دارد

نگه داشتن گوشت مرغ در سردخانه بر قیمت آن تاثیر منفی دارد
آمریکا – بخش کشاورزی آمریکا در گزارش این ماه خود در مورد نگه داشتن گوشت قرمز در سرما مطالعه کرده است.
تمامی گزارش ها حاکی از آن است که سردخانه ها تامین گوشت قرمز را به فراوانی انجام می دهند و باید تورم قیمت در طول تابستان را متعادل نگه دارند.
در زیر به نکات مهم در مورد بازار دام و طیور اشاره شده است.
گوشت گاو: جمع کل گوشت گاو موجود در سردخانه ها تا آخر ماه آوریل 452.3 میلیون پوند گزارش شده است که نسبت به ماه گذشته 3.2 درصد و نسبت به سال گذشته 6.6 درصد کاهش داشته است.
این که تامین گوشت از سردخانه با کاهش روبه رو شده است تعجب برانگیز است هرچند که میزان ذبح گاو نسبت به سال گذشته به طور چشمگیری افزایش داشته است.
عدم واردات موجب شده است که گوشت های موجود در انبارها که از سال 2015 باقی مانده بود به اتمام برسد.
موجودی سردخانه ها در کشورهای مناطق اقیانوس اطلس میانی، اقیانوس اطلس جنوبی و اقیانوس آرام نسبت به ماه گذشته 7.5 میلیون پوند کاهش داشته است که برابر با 58 درصد کاهش در ماه است.
از ابتدای سال جاری انبار های گوشت بدون استخوان گاو حدودا 20 میلیون پوند (9.8 درصد)  کاهش داشته است.
واردات گوشت گاو نسبت به سال گذشته به روند کاهشی خود ادامه می دهد و واردات آن به وضوح از استرالیا و نیوزیلند در ماه های آوریل و مه کاهش داشته است.
واردات گوشت از اروگوئه نیز کاهش داشته است و تاکنون مجوزی برای ورود گوشت از برزیل به آمریکا صادر نشده است.
قیمت های پایین فروش عمده گوشت گاو نیز به روند تولید این محصول کمک می کند. تولیدکنندگان محصولات مختلف نیز رایج تر شده است.
به دلیل گسترش تامین گوشت این موضوع بحرانی خواهد بود. آن چه که در این مرحله آهسته پیش برود در مرحله خرده فروشی با تنظیم قیمت سختگیرانه تری رو به رو خواهد بود. اما این موضوع در عمل این گونه به نظر می رسد و در لیست قیمت ها در خرده فروشی با کاهش مستمر روبه رو خواهد بود.
جوجه: جمع کل گوشت جوجه موجود 806.1 میلیون پوند گزارش شده است که نسبت به سال گذشته 5.3 درصد و نسبت به 5 سال گذشته به طور میانگین 22.1 درصد افزایش داشته است.
موجودی گوشت سینه مرغ در سردخانه ها بسیار زیاد است، با این میزان موجود در انبار، میزان آن به 186.5 میلیون دلار رسیده است، که به 23.9 درصد نسبت به سال گذشته و 44.2 درصد به طور میانگین نسبت به پنج سال گذشته افزایش داشته است.
میزان کلی موجود در انبارها 79.1 میلیون پوند بوده است که نسبت به سال گذشته 76 درصد افزایش داشته است. بهبود تقاضا برای صادرات به خالی شدن یک چهارم انبار کمک کرده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com