کشاورزان و دامداران به حمایت جدی دولت نیاز دارند

کشاورزان و دامداران به حمایت جدی دولت نیاز دارند
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: کشاورزان و دامداران نیاز به حمایت جدی دارند، در مجلس کمبود قانون نداریم، اما در اجرا دچار مشکل هستیم چه در دولت فعلی و چه در دولت گذشته .
سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعت دامپروری در اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان اصفهان، با بیان اینکه 30 تعاونی دامداری در استان اصفهان فعال هستند، اظهار کرد: درد کشاورزان و دامدارن را لمس کرده‌ام و اطلاعات دقیق دارم که این قشر به چه اندازه زحمتکش هستند و اگر حتی شیر به قیمت دو هزار تومان خریداری شود باز هم جبران زحمات دامدارن نمی‌شود .
وی ادامه داد: با افزایش قیمت شیر و لبنیات به جایی نمی‌رسیم، اگر قیمیت تمام شده علوفه برای دامدارن کاهش یابد قطعاً بیشتر به نتیجه خواهیم رسید .
هم‌چنین نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از ابزارها در مجلس جهت احقاق حق تولید کنندگان دفاع خواهیم کرد و در منطقه ما نیز دامداری‌ها و مرغداری‌ها مشکل دارند هرچند بخش کشاورزی بهبود یافته، اما در دولت به آن کمتر توجه شده است.
حسینعلی حاجی ادامه داد: ابزار نماینده در جلسات با وزرا تذکر و هم‌چنین سوال است که سبب به هوش آمدن وزارتخانه‌ها می‌شود و در آخر نیز بحث استیضاح است، هم‌چنین نماینده تشکیلاتی ندارد، لذا مقدمات کار خود را فراهم کنید و آن را پخته شده در اختیار نماینده‌ها قرار دهید و از آنها خواهان حمایت باشید.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com