کارخانه‌داران رودرروی دامداران ایستاده‌اند

کارخانه‌داران رودرروی دامداران ایستاده‌اند
رییس هیئت مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان اصفهان گفت: نداشتن تشکل، فسادپذیری شیر و کارخانجاتی که عادت کرد‌ه‌اند همواره روبروی ما بایستند از مشکلات دامداران است و اگر در خرید تضمینی از این قشر حمایت شود به اهداف خود خواهیم رسید.
موسی رهنمایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعت دامپروری در اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان اصفهان اظهارکرد: قیمت شیر باید در کشور بالا رود و دولت نیز کانون‌های فقر را شناسایی کند و در قالب یارانه، کالابرگ و... از این اقشار حمایت کند و این درست نیست که قیمت شیر در کشور پایین بماند.
وی خاطرنشان کرد: امروز دولت در مقابل ما قرار نگرفته، بلکه این کارخانه‌داران هستند که رودرروی ما ایستاده‌اند، هم‌چنین اصفهان مهم‌ترین تنظیم و تعیین کننده بازار کشور است و اصفهان از طریق خرید تضمینی شیر وارد تنظیم بازار شد.
رییس هیئت مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان اصفهان گفت: ما یک سوم سرانه متوسط دنیا شیر مصرف می‌کنیم و باید به خواسته‌ها و سود معقول کارخانجات نیز توجه کنیم تا این زنجیره حفظ شود.
مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان اصفهان گفت: اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان اصفهان با هدف بالا بردن سطح زندگی و افزایش تولید محصولات دامی اعضا، تهیه و تدارک و تولید نهاده‌های مورد نیاز، انجام عملیات جمع آوری بازاریابی و فروش محصولات تولیدی اعضا و انجام هرگونه معاملات و فعالیت‌های مرتبط با اهداف اتحادیه در سال 1366 تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.
قاسمعلی حسن‌زاده افزود: در حال حاضر اعضای این اتحادیه شامل 30 شرکت تعاونی است که شش شرکت تعاونی آن در شهرستان اصفهان و 24 شرکت تعاونی دیگر در شهرستان‌های مختلف استان قرار دارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com