قیمت تخم مرغ کاهش خواهد یافت

قیمت تخم مرغ کاهش خواهد یافت
طلاکش گفت: با نزدیک شدن به ماههای محرم و صفر و همچنین عدم قبول قیمت کارشناسی 4500 تومان برای هر کیلو گرم تخم مرغ از سوی دولت ما شاهد کاهش قیمت این محصول به زیر 3200 تومان خواهیم بود.
فرزاد طلاکش اظهار داشت: متاسفانه آنفولانزای مرغی در بین مرز روسیه و قزاقستان دیده شده و اگر سازمان دام‌پزشکی کشور برای این مسئله فکر عاجلی نکنند کشور ما در معرض این ویروس قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به کاهش صادرات تخم مرغ نیز تصریح کرد: در حال حاضر ما باید روزانه  400 تن صادرات باشیم که  در حال حاضر به 105 تن در روز رسیده و همه‌ی این موارد به عدم پرداخت جوایز صادراتی و هم‌چنین کمک 50 میلیارد تومانی دولت به صندوق دام و طیور باز می‌گردد که محقق نشده است.
طلاکش با اشاره به تحریم کالاهای اوکراینی از روسیه نیز اضافه کرد:  بااین کار صورت تخم مرغ‌های اوکراینی به عراق سرازیر شده و ما در حال از دست دادن این بازار استراتژیک هستیم.
وی در پایان یادآور شد: تسهیلات بانک کشاورزی به تولیدکنندگان تخم مرغ بیش تر در جهت بازسازی و نوسازی واحدهایشان بوده و در حال حاضر پرداخت تسهیلات با نرخ سود 27 درصد از تولید کنندگان به صرفه نیست.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com