چرا قیمت مرغ در بازار خوزستان افزایش یافت؟

چرا قیمت مرغ در بازار خوزستان افزایش یافت؟
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: افزایش قیمت مرغ به دلیل قیمت بسیار پایین این محصول در چند ماه گذشته است که مرغداران را با خسارات فراوانی روبرو کرد.
مسعود احمدی اظهار کرد: چند ماهه گذشته قیمت مرغ به شدت افت کرده بود و مرغداران استان متحمل خسارات فراوانی شدند و به تبع آن میزان جوجه‌ریزی کاهش پیدا کرد و باعث شد اکنون قیمت مرغ افزایش پیدا کند.
وی افزود: یکی دیگر از عواملی که باعث شد اکنون قیمت مرغ زنده افزایش پیدا کند، گرمای بالای هوا در استان است که بر روی جوجه‌ریزی تأثیرگذار است و جوجه‌ریزی را با مشکل روبرو می‌کند.
احمدی تصریح کرد: قیمت تمام‌شده مرغ زنده برای مرغداران بالا است و مرغداران به دلیل قیمت پایین محصولات خود بسیار متضرر شدند که این عامل باعث شد تا شاهد افزایش نرخ مرغ زنده عرضه‌شده در بازار باشیم.
وی گفت: در آینده نزدیک با افزایش میزان جوجه‌ریزی توسط مرغداری‌ها، قیمت مرغ زنده در بازار کاهش پیدا می‌کند و مردم می‌توانند با قیمت مناسبی‌تری مرغ را خریداری کنند.
احمدی خاطرنشان کرد: مرغ منجمد با قیمت مناسب در بازار وجود دارد و مردم می‌توانند از این محصول نیز استفاده کنند و هیچ مشکلی در تأمین و توزیع آن نیز وجود ندارد. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com