علت کاهش قیمت مرغ در روزهای اخیر

علت کاهش قیمت مرغ در روزهای اخیر

خبرگزاری آی .تی.پی:  رئبس هیات مدیره انجمن صنفی کشتارگاه های صنعتی طیور ایران – جناب آقای دکتر حکمتی – در گفتگو با خبرنگار آی تی پی علت کاهش قیمت مرغ در روزهای اخیر را اقدام دیر هنگام شرکت پشتیبانی در امر جمع آوری مرغ مازاد اعلام کرد و ادامه داد که مطبوعات و بعضی از کارشناسان صنعت دور از واقعیت، کشتارگاه ها را همیشه باعث گرانی یا ارزانی مرغ می دانند و در فکر آن هستند که کشتارگاه ها در هر وضعیتی سود خود را می برند.
وی ادامه داد: افزایش شدید قیمت مرغ قبل از شروع ماه مبارک رمضان باعث تشویق پرورش دهندگان به جوجه ریزی پیش از نیاز بازار گردید که تولیدات آن در روزهای اخیر به تدریج موجب افزایش تولید بیش از تقاضای بازار گردیده که بالطبع با کاهش قیمت مواجع گردیده است. اقدام دیر هنگام شرکت پشتیبانی در جمع آوری مرغ مازاد بر نیاز بازار باعث افت شدید قیمت مرغ زنده گردیده است. و علی الرغم همکاری تنگاتنگ این انجمن با شرکت مزبور تاکنون نتواسته است تأثیر چندانی در قیمت مرغ زنده در بازار داشته باشد.
دراین رابطه دستگاهها و ارگانهای نیازمند به مرغ منجمد با توجه به کاهش قیمت مرغ زنده، قبل از شرکت پشتیبانی اقدام به عقد قرارداد با واحدهای کشتارگاهی نموده که به این ترتیب قسمتی از ظرفیت بالفعل کشتارگاهها را اشغال نموده اند

 
کلمات کلیدی کشتارگاه
نظرات شما
  •  

    میلاد گفت : ۹۶/۰۸/۲۰

    بیچاره شدیم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com