5 راز فرمولاسیون پیشرفته خوراک های دارای مواد معدنی

5 راز فرمولاسیون پیشرفته خوراک های دارای مواد معدنی
مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جنوب استان کرمان گفت: این شرکت آمادگی توزیع گوشت گوساله و مرغ منجمد را در منطقه دارد.
ابراهیم بصیریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان آمادگی دارد، نسبت به توزیع گوشت مرغ منجمد داخلی با قیمت 55 هزار ریال و گوشت گوساله منجمد با قیمت 165 هزار ریال به دانشگاه‎ها، بیمارستان‎ها، مراکز آموزشی، نظامی و انتظامی و تمام واحدهای توزیع در شهرستان‎های جنوبی منطقه اقدام کند.
وی با اشاره به ذخیره‎سازی 2 هزار تن مرغ منجمد در شهرستان جیرفت افزود: این شهرستان به دلیل داشتن شرایط ویژه، نزدیکی به بندر شهید رجایی «بندرعباس» و دارا بودن یک باب سرد خانه مجهز به سیستم باکس‎پالت و گاز آمونیاک یکی از مناطق پشتیبانی در بحث ذخیره‎سازی و تأمین مواد پروتئینی کشور است.
توزیع نهاده‎های دامی با قیمت مصوب در جنوب کرمان
مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جنوب استان کرمان گفت: این شرکت در سال‎های گذشته 4 هزار تا 5 هزار تن مرغ ذخیره شده را در استان کرمان و  15 استان کشور نیز توزیع کرده است.
بصیریان تصریح کرد: این شرکت همچنین آماده توزیع نهاده‎های دامی مورد نیاز به دامداران منطقه به ویژه جو و سویا با قیمت مصوب است.
وی افزود: دامداران می‎توانند برای دریافت نهاده‎ها به معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مراجعه و پس از دریافت معرفی‎نامه به شرکت پشتیبانی امور دام جنوب استان کرمان واقع در چهارراه جهاد خیابان آزادی مراجعه کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com