گرانی شیر و لبنیات ربطی به ما ندارد

 گرانی شیر و لبنیات ربطی به ما ندارد
وزارت جهاد کشاورزی به یک مصاحبه آریا واکنش نشان داده است.
این وزارت خانه به گفتگوی آریا با مدیرعامل اتحادیه صنایع لبنی ایران اعتراض کرده و معتقد است که گرانی شیر و لبنیات ربطی به وزارت جهادکشاورزی ندارد.
متن کامل جوابیه این وزارتخانه در ادامه می آید:
سردبیر محترم خبرگزاری آریا
با احترام و آرزوی توفیق، نظر به انتشار خبری از سوی آن خبرگزاری مورخ 12/4/91 تحت عنوان (گفتگوی آریا با مدیرعامل اتحادیه صنایع لبنی ایران: مسبب اصلی گرانی شیر و لبنیات وزارت جهادکشاورزی) لطفا دستور فرمائید به منظور تنویر افکار عمومی در اولین فرصت جوابیه زیر انعکاس یابد. در ضمن پیگیری حقوقی برای این وزارت محفوظ می باشد.
وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید شیر خام در کشور همواره سعی در ایجاد شرایط لازم برای ثبات و پایداری این محصول را داشته و حداقل انتظار از مسئولین این وزاتخانه نیز حمایت از تولیدکنندگان این بخش می باشد، ولی متاسفانه به دلیل عدم پرداخت به موقع وجوه شیر دریافتی به دامداران مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده است. همچنین وجود نوسانات قیمت علوفه و عدم تأمین نهاده های لازم نیز از دیگر مشکلات این قشر مولد می باشد. لذا طرح مسائلی چون مسبب اصلی افزایش قیمت شیر و محصولات لبنی مربوط به وزارت کشاورزی است از جمله فرافکنی های است که در این راستا صورت می گیرد، از سویی دیگر متولی تامین علوفه و تنظیم بازار و قیمت ها در حال حاضر وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد و ارتباطی به وزارت جهاد کشاورزی ندارد.
در پایان لازم به ذکر است که مصاحبه ها و اخبار مشابه اینگونه با هدف جوسازی و فرافکنی و ایجاد آشفته بازار قیمت ها از سوی سودجویان این بخش می باشد که به لحاظ قانونی قابل پیگیری است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com