واردات، راهکار کاهش قیمت گوشت در بازار همدان

واردات، راهکار کاهش قیمت گوشت در بازار همدان
رئیس اتحادیه قصابان همدان از افزایش 10 درصدی قیمت گوشت قرمز طی یک ماه اخیر خبر داد و گفت: برای کاهش قیمت گوشت در بازار همدان اقدام به واردات گوشت کرده‌ایم.
اکبر سپهری، علت افزایش قیمت گوشت قرمز را خروج بی‌رویه دام از استان دانست و اظهار کرد: در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری‌هایی با اداره‌کل دامپزشکی برای جلوگیری از خروج بی‌رویه دام داشته است.
وی افزود: از جمله اقدامات دیگر برای کاهش قیمت گوشت قرمز، انتقال میدان دام به داخل کشتارگاه و واردات گوشت قرمز از کشورهای ارمنستان و گرجستان بوده است.
اکبری از انعقاد قراداد بین اتحادیه قصابان و اتحادیه دامداران خبر داد و گفت: در راستای انعقاد این قرارداد، دام مستقیم به کشتارگاه انتقال داده شده و باعث کاهش بخشی از هزینه‌ها می‌شود.
وی قیمت هر کیلوگرم گوشت مخلوط گوسفندی را 34 هزار تومان اعلام کرد و افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو و گوساله مخلوط بدون استخوان در بازار همدان 32 هزار تومان است.
رئیس اتحادیه قصابان همدان تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت نرمه گوسفندی 46 تا 47 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت نرمه گوساله 37 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.
 
کلمات کلیدی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com