راس شصتمین سال موفقیت خود در سنگاپور را جشن گرفت

راس شصتمین سال موفقیت خود در سنگاپور را جشن گرفت
افتتاحیه این گردهمایی به نوآوری ها و پیشرفت های برند راس در طول 60 سال اختصاص یافت که موجب رشد این برند و موفقیت آن در صنعت مدرن طیور شده است. جان هنریکسن (Jan Henriksen)، مدیر عامل آویاژن (Aviagen®)، نیز از این موقعیت برای مرور وضعیت کنونی بازار و تاکید بر اهمیت پیشرو بودن در این صنعت از طریق تحقیق و پیشرفت استفاده کرد و بر تاثیرات عمیق بازار و مسائلی که شرکت و مشتریان آن برای مدیریت موفقیت خود و رشد در آینده به آن نیاز دارند اشاره نمود. بعد از وی، دکتر سانتیاگو آوندانو (Dr. Santiago Avendano)، مدیر ژنتیک جهانی آویاژن، پیشرفت 60 ساله راس را مرور نمود و موفقیت های آینده آن را بر اساس چند نکته کلیدی از ویژگی های مرغ های گوشتی و مادر که در برنامه آن ها است، پیش بینی نمود.
راس شصتمین سال موفقیت خود در سنگاپور را جشن گرفت

شرکت جیرا (GIRA) که کار تحقیقات بازار را انجام می دهد گزارشی از روندهای بازار جهانی ارائه داد که در آن پیشروهای صنعت گوشت جهانی را ارزیابی کرده و صنعت طیور و مسائل خاص آن را نیز بررسی نموده بود و برای سال 2017 نتیجه گیری هایی را ارائه کرده بود. ویدیوی جدید راس نیز رونمایی شد و سپس سه نفر از مدیران اجرایی سابق راس شروع به سخنرانی کردند و مسائلی را که در زمان مدیریت و پیشرفت راس در طول 50 سال با آن ها رو به رو بودند و مسئولیت حل آن ها را به عهده داشتند صحبت نمودند.
برندا بنس (Brenda Bence) یکی از سخنرانان اصلی این گردهمایی با برشمردن هنر و علم برندسازی، اهمیت برآوردن نیازهای عملکردی و احساسی، اهمیت وظیفه شناسی برند و بررسی مطالعه اخیر یکی از مشتریان به حضار این اطمینان را داد که کمپانی در حفظ برند خود مسئول است.
جایزه بهترین مشتریان نیز به هجده نفر از مشتریان راس که بیش از 20 سال با راس همکاری داشتند اهدا شد.
نشست های اتحادیه خاورمیانه و آفریقا در روز دوم برگزار شد تا مسائل و الویت های بازار منطقه ای را پوشش دهد.
نایب رییس بخش آسیای راس گفت: " جشن شصت سالگی راس موقعیت عالی برای ملاقات با تعداد زیادی از مشتریان، برقراری ارتباط با آن ها و گرفتن مشتریان جدید و همچنین معرفی درست برند راس برای بهتر فهمیدن آن بود. ما تلاش آشرکت کنندگان برای آمدن به سنگاپور و شرکت در این جشن را می ستاییم."
 
کلمات کلیدی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com