قیمت‌ها افزایش نداشته است

قیمت‌ها افزایش نداشته است
دبیر انجمن صنفی لبنیات قم گفت: به دلیل مشکلات موجود در بخش تولید لبنیات، تولید به صرفه نیست.
عباس عزیزی، با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار تولید لبنیات شرایط مطلوبی ندارد، گفت: در استان قم ۱۶ کارخانه تولید شیر و لبنیات پروانه دارند که از این تعداد به دلیل شرایط نامساعد در بخش تولید، تنها سه کارخانه مشغول فعالیت هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه طی ۱۸ ماهه گذشته تغییری در قیمت انواع لبنیات صورت نگرفته و در این زمینه افزایش قیمت نداشته‌ایم، گفت: مشکلات موجود در بخش تولید و افزایش هزینه‌ها در برخی از مواقع باعث می‌شود که ظروفی که لبنیات در آن قرار می‌گیرد از لبنیات تولید شده گرانتر باشد.
دبیر انجمن صنفی لبنیات قم بیان کرد: کسی توجهی به ضرر تولید کننده ندارد اما تا قیمت در بازار افزایش اندکی داشته باشد فورا با سراغ تولید کنندگان می‌روند.

کاهش صادرات لبنیات
وی با اشاره به اینکه کارخانه‌ای وجود دارد که نزدیک به دو سال است که دستگاه نصب کرده اما جرأت راه‌اندازی خط تولید ندارد، بیان داشت: تولید مواد لبنی در کشور به صرفه نیست.
مدیرعامل صنایع شیر حلیب در ادامه با بیان اینکه برند ما در سال‌های گذشته صادرات لبنیات به خارج از کشور داشت، عنوان کرد: متأسفانه طی سال‌های اخیر به دلیل عدم حمایت از تولید صادرات قطع شده و بازار کشور عراق که روزی مقصد محصولات لبنی ما بود هم اکنون در دست ترکیه و اردن است.
وی با تأکید بر اینکه ما با نظارت مخالفتی نداریم، گفت: برخی واحدها و مغازه‌ها در سطح شهر اقدام به توزیع شیرهای سنتی می‌کنند که برخی از آن‌ها آلوده هستند و هیچ‌گونه نظارتی بر روی آنها وجود ندارد در حالی که ما اگر با کوچکترین مشکلی مواجه شویم بلافاصله نمره منفی دریافت میکنیم.

 
کلمات کلیدی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com