ثبت نام در هشتمین همایش مرغ مادر گوشتی ایران
هشتمین دوره همایش مرغ مادر گوشتی ایران در تاریخ های نهم و دهم خرداد ماه 1402 در هتل میزبان بابلسر برگزار می گردد.
 
نمایشگاه viv ترکیه 2023؛ پرداخت 70 درصد هزینه حضور و غرفه داری نمایشگاه به شرکت های دانش بنیان
صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار و گسترش همکاری‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار صادراتی و گسترش همکاری‌های فناورانه بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌ viv ترکیه 2023 می نماید.
 
تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: برای استان‌های های مسافرپذیر سهمیه ویژه تری از اقلام اساسی در نظر گرفته شده است.
 
فیلم از هشتمین همایش انجمن مرغ مادر گوشتی ایران
هشتمین دوره از همایش های انجمن مرغ مادر گوشتی ایران با حضور اعضا، سخنران ها، اساتید و فعالین حوزه پرورش مرغ مادر گوشتی در بابلسر برگزار گردید
 
نمایشگاه viv ترکیه 2023 ؛ مشارکت و رزرو غرفه شرکت های ایرانی
نمایشگاه viv ترکیه مهیا می شود تا در تاریخ 15 تیر تابستان 1402 با حضور اکثریت شرکت های بزرگ و مطرح آسیایی نمایشی از ابربازار صنعت مرغداری و دامپروری آسیا را به عموم جهان نشان دهد.
 
گزارش تصویری از هفتمین همایش انجمن مرغ مادر گوشتی-بابلسر
هفتمین همایش انجمن مرغ مادر گوشتی مانند شش دوره قبل خود و مانند همیشه در یک جمع کاملا علمی و تحقیقاتی برگزار شد.
 
بسته آموزشی حضوری و آنلاین جیره نویسی دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی
واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به یک کار علمی و کاربردی بسیار خوب و مناسبی نموده و در یک طرح و بسته آموزشی و علمی اقدام به برگزاری دوره جامع آموزش جیره نویسی و بهداشت خوراک دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی نموده است.
 
اجرای وبینار بزرگ میکسر در فناوری ساخت خوراک
برای اولین بار توسط ITPNews و آکادمی مینا طیور شاهد اجرای همزمان حضوری و آنلاین وبینار میکسر در فناوری ساخت خوراک خواهیم بود.
 
به زودی وبینار پرورش مرغ مادر گوشتی برگزار می گردد
اولین جلسه وبینار پرورش مرغ مادر گوشتی در 27 بهمن ماه 1399 توسط ITPNews و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ایران برگزار خواهد شد.
 
به زودی وبینار مروری بر ضرورت و استانداردهای اسیدهای آمینه و نقش آنها در صنعت دام و طیور ایران برگزار خواهد شد
مروری بر ضرورت و استانداردهای اسیدهای آمینه و نقش آنها در صنعت دام و طیور ایران در 8 بهمن ماه 1399 توسط انجمن واردکنندگان دارو، افزودنی ومواد بیولوژیک دام با سخنرانی دکتر حامد احمدی برگزار خواهد شد.
 
به زودی وبینار جیره نویسی گاوشیری با نرم افزار Aminocow برگزار خواهد شد
اولین جلسه وبینار جیره نویسی گاوشیری با نرم افزار Aminocow ( 2جلسه ) در 11 بهمن ماه 1399 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با تدریس دکتر فرهاد فرودی برگزار خواهد شد.
 
به زودی وبینار اصول طرح نویسی مرغ گوشتی برگزار خواهد شد
اولین جلسه وبینار اصول طرح نویسی مرغ گوشتی ( 5جلسه ) در 25 دی ماه 1399 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با تدریس مهندس محمدناصر امین پور برگزار خواهد شد.
 
به زودی وبینار مبانی ژنتیک کمی در اصلاح نژاد دام و طیور (1) برگزار خواهد شد
اولین جلسه وبینار مبانی ژنتیک کمی در اصلاح نژاد دام و طیور (1) در 6 بهمن ماه 1399 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با تدریس استاد حسن مهربانی یگانه برگزار خواهد شد.
 
به زودی وبینار رگرسیون در علوم دامی برگزار خواهد شد
شاید در ابتدا، واژه رگرسیون کمی نامانوس به نظر برسد، اما دارای مفهومی بسیار ساده است. واژه رگرسیون برای اولین بار توسط فرانسیس گالتون در سال ۱۸۷۷ مورد استفاده قرار گرفت. او در مطالعه خود نشان داد که قد کودکان متولد شده از والدین بلندقامت گرایش به برگشت به متوسط قد افراد دارد.
 
به زودی وبینار مدیریت جوجه کشی برگزار خواهد شد
اولین جلسه وبینار مدیریت جوجه کشی در 7 دی ماه 1399 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews با تدریس آقای مهندس حسن رهنما برگزار خواهد شد.
 
وبینار آخرین روش پرورش ملکه زنبور عسل در اروپا - اتریش
به زودی و در تاریخ نهم آذر ماه امسال وبیناری علمی و پژوهشی در خصوص بررسی و آشنایی با مدرن ترین روش پرورش ملکه زنبور عسل در اروپا ( اتریش ) برگزار و به نمایش درخواهد آمد.
 
وبینار دوره آموزشی زنبور عسل
دوره آموزشی زنبور عسل از تاریخ 17 الی 20 آبان ماه به صورت وبیناری برگزار خواهد شد
 
آغاز ثبت نام نوزدهمین نمایشگاه بین المللی دام ، طیور و صنایع وابسته تهران
ثبت نام نوزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران از امروز آغاز می شود و مشارکت کنندگان می توانند جهت انجام امور ثبت نامی خود و رزرو غرفه از طریق تارنما و وب سایت زیر اقدام نمایند.
 
ثبت نام رایگان وبینار چالش های صنعت گاو شیری در سال 99
وبینار چالش های صنعت گاو شیری در سال 99 در 16 تیر 1399 توسط شرکت دانش بنیان ویوان برگزار و از طریق موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews پخش می گردد.
 
وبینار کووید -19 : صنعت طیور در دوران بحران همه گیری و پسا کرونا
وبینار کووید -19 : صنعت طیور در دوران بحران همه گیری و پسا کرونا با سخنرانی مهندس مصطفی سید مصطفوی - کارشناس خبره صنعت طیور و دبیرانجمن جهانی علوم طیور ( شاخه ایران ) - و توسط گروه علوم دامی دانشگاه گیلان در تاریخ 25 خرداد 1399 برگزار می گردد.
 
ثبت نام رایگان وبینار مروری بر تاریخچه و استفاده از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی در دامپزشکی
دوازدهمین وبینار تخصصی صنعت مرغداری و دامپروری ایران در 14 اردیبهشت 1399 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و شرکت رویان دارو و با سخنرانی آقای دکتر طاهر پازوکی پلاشت - بورد تخصصی مامایی و بیماری های تولید مثل دام و نماینده علمی شرکت رویان دارو - با عنوان مروری بر تاریخچه و استفاده از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی در دامپزشکی با قابلیت انجام پرسش و پاسخ و به صورت زنده ( live ) برگزار می گردد.
 
ثبت نام وبینار ارزیابی صنعت طیور در سال 98 و پیش بینی سال 99
یازدهمین وبینار تخصصی صنعت مرغداری و دامپروری ایران در 8 اردیبهشت 1399 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و با سخنرانی آقای دکتر حسن مهربانی یگان - دانشیار دانشگاه تهران - و با حمایت گروه ویوان با عنوان ارزیابی صنعت طیور در سال 98 و پیش بینی سال 99 با قابلیت انجام پرسش و پاسخ و به صورت زنده ( live ) برگزار می گردد.
 
ثبت نام وبینار زنجیره تولید، شکست یا موفقیت
دهمین وبینار تخصصی صنعت مرغداری و دامپروری ایران در 27 فروردین 1399 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و با سخنرانی آقای مهندس مصطفی سید مصطفوی - دبیر انجمن جهانی علوم طیور - با عنوان زنجیره تولید، شکست یا موفقیت با قابلیت انجام پرسش و پاسخ و به صورت زنده ( live ) برگزار می گردد.
 
ثبت نام وبینار الگوی ایده آل اسیدهای آمینه
نهمین وبینار تخصصی صنعت مرغداری و دامپروری ایران در 23 فروردین 1399 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و با سخنرانی آقای مهندس علی افسر - عضو هیات علمی دانشگاه آزاد ورامین و مدیر ارشد خدمات فنی بخش افزودنی های خوراک دام شرکت ایوانیک - با عنوان الگوی ایده آل اسیدهای آمینه با قابلیت انجام پرسش و پاسخ و به صورت زنده ( live ) برگزار می گردد.
 
ثبت نام وبینار نحوه استفاده از ضد عفونی کننده ها و دوره های پروتکل نویسی در طیور
هشتمین وبینار تخصصی صنعت مرغداری و دامپروری ایران در 16 فروردین 1399 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و با سخنرانی آقای مهندس محمد حسامی - کارشناس ارشد بخش امنیت زیستی شرکت رویان دارو - با عنوان نحوه استفاده از ضد عفونی کننده ها و دوره های پروتکل نویسی در طیور با قابلیت انجام پرسش و پاسخ و به صورت زنده ( live ) برگزار می گردد.
 
ثبت نام وبینار نحوه استفاده از ضدعفونی کننده ها در دامپروری با تمرکز بر تب برفکی
هفتمین وبینار تخصصی صنعت مرغداری و دامپروری ایران در 21 اسفند 1398 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و با سخنرانی آقای مهندس محمد حسامی - کارشناس ارشد بخش امنیت زیستی شرکت رویان دارو - با عنوان نحوه استفاده از ضدعفونی کننده ها در دامپروری با تمرکز بر تب برفکی با قابلیت انجام پرسش و پاسخ و به صورت زنده ( live ) برگزار می گردد.
 
فیلم وبینار سودمندی و کیفیت تغذیه با اسیدآمینه ال والین و ال آرژنین در طیور
وبینار سودمندی و کیفیت تغذیه با اسیدآمینه ال والین و ال آرژنین در طیور با اجرای آقای دکتر حامد احمدی - عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، دکترای مدل سازی تغذیه طیور و مدیر علمی شرکت مرغ نوجان - راس ساعت 15:30 در استودیوی ITPNews آغاز گردید و پس از نزدیک به یک ساعت و نیم پایان رسید.
 
ثبت نام وبینار سودمندی و کیفیت تغذیه با اسیدآمینه ال والین و ال آرژنین در طیور
ششمین وبینار تخصصی صنعت مرغداری و دامپروری ایران در 10 اسفند 1398 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و شرکت مرغ نوجان ( نماینده رسمی شرکت Cj در ایران ) و با سخنرانی آقای دکتر حامد احمدی - عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، دکترای مدل سازی تغذیه طیور و مدیر علمی شرکت مرغ نوجان - با عنوان سودمندی و کیفیت تغذیه با اسیدآمینه ال والین و ال آرژنین در طیور و به صورت زنده ( live ) با قابلیت پرسش و پاسخ برگزار می گردد.
 

بیشتر

Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com