پلمب ۳۷واحد متخلف عرضه فرآورده های خام دامی و مرغ زنده درکرمانشاه

پلمب ۳۷واحد متخلف عرضه فرآورده های خام دامی و مرغ زنده درکرمانشاه
رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۷ واحد متخلف عرضه فراورده های خام دامی و مرغ زنده در سطح شهرستان پلمب شده است.
تورج کرمیان، با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در کرمانشاه همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از ۴ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم در شهرستان کرمانشاه کشف، ضبط و معدوسازی شده است.
رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه ادامه داد: طی اجرای این طرح همچنین تاکنون ۱۱ واحد عرضه فرآورده خام دامی در سطح شهرستان کرمانشاه و ۲۶ واحد مرغ زنده فروشی پلمب شده است.
وی با بیان اینکه روز گذشته بیش از ۷۰۰ کیلوگرم گوشت و فرآورده خام دامی ناسالم در منطقه شهرک آبادانی و مسکن کرمانشاه کشف و ضبط شد، ابراز کرد: در پی این تخلف صورت گرفته با دستور مقام قضایی ۴ واحد متخلف شناسایی و پلمب شد.
کرمیان اضافه کرد: نظارت های بهداشتی توسط اکیپ های دامپزشکی و با همکاری تیم مشترک مبارزه با کشتار غیرمجاز متشکل ار اجراییات شهرداری، مرکز بهداشت شهرستان، نیروی انتظامی و اصناف صورت می گیرد.
این مقام مسئول ضمن تشکر از دستگاه ها و مراکزی که دامپزشکی را در امر بازدیدها و نظارت های بهداشتی در راستای ارتقای سلامت جامعه یاری می کنند، تأکید کرد: شهروندان گوشت موردنظر خود را مراکز عرضه مجاز فرآورده های خام دامی تهیه و از خرید گوشت کشتارهای غیرمجاز در معابر عمومی جدا خودداری کنند.
به گفته رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، مردم می توانند هرگونه تخلف، انتقاد و پیشنهادی رو از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ و ۰۸۳۳۷۲۴۶۳۲۵ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ مراتب را با اداره کل دامپزشکی کرمانشاه در میان بگذارند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com