همکاری جدید ایران و فائو برای کنترل بیماری تب برفکی

همکاری جدید ایران و فائو برای کنترل بیماری تب برفکی
در پی شیوع سویه جدید تب برفکی در کشورهای منطقه، رئیس سازمان دامپزشکی کشور با دبیر کمیسیون تب برفکی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست که متعاقب شیوع سویه جدید تب برفکی در کشورهای منطقه برگزار شد، موضوعات تداوم همکاری سازمان دامپزشکی کشور با کمیسیون تب برفکی اتحادیه اروپا و فائو، برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب آموزش‌های مجازی، ارتقای دانش دامپزشکان شاغل در بخش تب برفکی، تبادل اطلاعات و در نهایت همکاری با دانشکده‌های تخصصی حوزه در راستای ارتقا و بازآموزی فارغ التحصیلان دامپزشکی مورد بحث قرار گرفت.
دبیر کمیسیون تب برفکی اتحادیه اروپا ضمن پیشنهاد تهیه و امضا یادداشت تفاهم با فائو برای ارتقای سطح همکاری‌­های چندجانبه در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری تب­ برفکی، همکاری­‌های فنی و آموزشی را مطرح کرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران، اضافه کرد: در صورت ورود کشورهای افغانستان و تاجیکستان در دوره­‌های آموزشی، برگزاری دوره­‌های اختصاصی به زبان فارسی امکان پذیر است.
مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور با استقبال از امضای یادداشت تفاهم و افزایش همکاری­‌های بین این سازمان، فائو و کمیسیون تب برفکی اروپا، همکاری‌های گذشته سازمان دامپزشکی در این ارتباط را مثبت ارزیابی کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com