ارکان شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی انتخاب شدند

ارکان شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی انتخاب شدند
با برگزاری دومین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی در دوره چهارم نایب‌رئیس، دبیر، خزانه‌دار، و نماینده‌های این شورا در هیأت عالی انتظامی و هیأت ترک مناقصه و مزایده موضوع ماده ۵۱ آیین نامه مالی سازمان انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در دومین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در دوره چهارم که در محل سالن جلسات این سازمان برگزارشد، ارکان این شورا انتخاب و معرفی شدند.
بر اساس این گزارش مسعود عربشاهی به عنوان نایب رئیس، حسینعلی عرب به عنوان دبیر، رامین سلامتی به عنوان خزانه‌دار و سید مهدی قمصری و  ولی الله واعظی به ترتیب به عنوان نمایندگان این شورا در هیأت عالی انتظامی و هیأت " ترک مناقصه و مزایده موضوع ماده 51 آیین نامه مالی سازمان" به اتفاق آراء انتخاب شدند.
پیش از این نیز محمدرضا صفری در تاریخ 10 خردادماه امسال با حکم حسن روحانی رئیس‌ جمهوری و به پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی، به عنوان رئیس سازمان نظام دامپزشکی و در واقع رئیس شورای مرکزی این سازمان منصوب شده بود.
بنابر قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی، شورای مرکزی به‌ عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری این سازمان متشکل از هفده نفر است.
این گزارش می‌افزاید: این هفده نفر شامل:1- رئیس سازمان دامپزشکی کشور، 2- رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، 3- یک نفر از دامپزشکان با معرفی وزیر جهاد سازندگی به عنوان نماینده ایشان، 4- یک نفر از دامپزشکان عضو هیات علمی با معرفی وزیر فرهنگ و آموزش عالی به عنوان نماینده ایشان، 5- یک نفر از دامپزشکان خبره شاغل در وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی با معرفی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ایشان، 6- یک نفر از دامپزشکان خبره شاغل در نیروهای مسلح با معرفی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان نماینده ایشان، 7- یک نفر از دامپزشکان خبره شاغل در سازمان حفاظت محیط زیست با معرفی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان نماینده ایشان، 8- یک نفر از دامپزشکان با تجربه شاغل در وزارت کشاورزی با معرفی وزیر است.
همچنین 9 نفر از دامپزشکان صاحب نظر در رشته‌های مختلف علوم دامپزشکی به انتخاب اکثریت آرای مجمع نمایندگان شوراهای استانی به عنوان اعضای اصلی و چهار نفر به عنوان اعضای علی البدل می‌باشند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com