زمینه صادرات مرغ گوشتی از استان کرمانشاه فراهم می‌شود

زمینه صادرات مرغ گوشتی از استان کرمانشاه فراهم می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تأکید بر راه‌اندازی کشتارگاه خط دو با هدف صادرات مرغ گوشتی در استان گفت: راه‌اندازی کشتارگاه خط دو به عنوان یکی از مسائل مهم مد نظر سازمان جهاد کشاورزی بوده است.
علی‌اشرف منصوری با اشاره به میزان تولیدات مرغ گوشتی در استان اظهار کرد: میزان تولیدات مرغ گوشتی امسال در استان 59 هزار تن بوده که از 800 واحد صنعتی و نیمه صنعتی مرغ گوشتی ایجاد شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به تلاش به منظور افزایش میزان تولیدات مرغ گوشتی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا پایان سال 96 تعداد 120 واحد با ظرفیت 3 میلیون قطعه به واحدهای موجود اضافه شود.
منصوری با تأکید بر اینکه برنامه افزایش واحدهای تولید مرغ گوشتی دور از دسترس نیست افزود: در هفته دولت و جهاد کشاورزی 44 واحد مرغداری با ظرفیت600 هزار قطعه به صنعت مرغداری استان افزوده شد.
وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولید طیور استان بیان کرد: تاکنون جلسات متعددی به منظور شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تولید طیور از جمله مسائل مربوط به تأمین تسهیلات بانکی، تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی و تأمین نهاده‌های مورد نیاز برگزار شده است.
منصوری با تأکید بر راه‌اندازی کشتارگاه خط دو با هدف صادرات مرغ گوشتی در استان گفت: راه‌اندازی کشتارگاه خط دو به عنوان یکی از مسائل مهم مد نظر سازمان جهاد کشاورزی بوده است زیرا که سبب ارزآوری برای استان می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com