واریز آخرین بخش مابه التفاوت پول شیر دامداران تا پایان فروردین ماه

واریز آخرین بخش مابه التفاوت پول شیر دامداران تا پایان فروردین ماه
دبیر انجمن صنایع لبنی ایران گفت: هم اکنون صنایع لبنی در حال پرداخت اعتبار 3 هزار میلیارد ریالی (300 میلیاردتومان) مابه التفاوت پول شیر دامداران هستند و آخرین بخش تا پایان فرودین ماه جاری واریز خواهد شد.
رضا باکری افزود: براساس مصوبه دولت، مبلغ 300 میلیارد تومان اعتبار برای مابه التفاوت پول شیر به دامداران اختصاص یافت که این مبلغ را باید صنایع لبنی در ازای دریافت هر کیلوگرم شیرخام به حساب دامداران واریز می کردند.
وی اظهار داشت: این عملیات در دو مرحله اجرایی شد، به طوری که در مرحله اول مبلغ 150 میلیارد تومان تخصیص و به تدریج به حساب دامداران واریز شد.
وی ادامه داد: مرحله دوم این اعتبار نیز به صنایع تخصیص یافته و به تدریج تا پایان فرودین ماه سالجاری به دامداران پرداخت می شود.
براساس مصوبه دولت مجوز پرداخت مابه التفاوت 300 میلیارد تومانی پول شیر به دامداران به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارایه شده است.دامداران به ازای تحویل هر کیلوگرم شیر به کارخانجات علاوه بر مبلغ 11 هزار و 100 ریال (1110 تومان) مبلغ یک هزار و 900 ریال (190 تومان) دیگر نیز دریافت می کنند که در مجموع مبلغ 13 هزار ریال (1300 تومان) به دامداران پرداخت می شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com