واردات ۱۵۰ هزار تن گوشت قرمز به کشور در سال ۹۲

واردات ۱۵۰ هزار تن گوشت قرمز به کشور در سال ۹۲
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مقدار گوشت وارد شده به ایران پیش از سال ۸۴ فقط کمتر از ۶۴ هزار تن بود ولی در سال ۹۲ به ۱۵۰ هزار تن رسیده است.
محمد اسماعیل نیا اظهار کرد: دولت در ثبت نام یارانه شفاف سازی کند و باید پذیرفت که حذف کردن دهک‌های بالای چند صدهزار تومان به راحتی صورت نخواهد گرفت.
وی همچنین در خصوص اینکه در ثبت نام یارانه‌ها شهروندان باید مشخص کنند که چقدر در ماه حقوق و یا درآمد دارند، افزود: کسانی که واقعا نیاز به دریافت یارانه ندارند انصراف بدهند و توزیع پول را هر چقدر که می‌توانیم کاهش بدهیم تا این پول به سمت خانواده‌های محروم و ضعیف سوق پیدا کند.
وی اظهار کرد: با انصراف خود از گرفتن یارانه کمک بسیار زیادی در خدمات رسانی در بخش درمانی و دیگر خدمات دولت به مردم خواهد شد.
نماینده مردم خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی با انصراف از گرفتن یارانه مردم ببینند که از توزیع 42 هزار میلیارد تومان در سال این رقم رسیده به 15 هزار میلیارد تومان و مردم احساس کنند این سرمایه در بخش درمان و اشتغال و بعد منجر به کاهش بیکاری شده است، به دولت اطمینان پیدا می‌کنند و در اجرای دیگر طرح‌های دولت پیشگام خواهند شد.
اسماعیل نیا کاهش تورم و خارج شدن اقتصاد کشور از رکود از دیگر مزیت بازگشت این پول به خدمات دولت به عموم مردم دانست.
وی تاکید کرد: تا جایی که می‌توانیم نقدینگی را در کشور کم کنیم و به جای آن توزیع کالا داشته باشیم.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین به واردات گوشت به ایران اشاره کرد و افزود: مقدار گوشت وارد شده به ایران پیش از سال 84 فقط کمتر از 64 هزار تن بود ولی در سال 92 به 150 هزار تن رسیده است.
اسماعیل نیا بیان کرد: دامداران شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد، امسال 3 هزار تن تولید گوشت قرمز خواهند داشت و این تعهد را داده‌اند و در درازمدت باید دولت به دامداران کمک کند و امکانات در اختیار این افراد گذاشته شود.
وی اظهار کرد: با توجه به امکانات کشور و تولید گوشت در داخل، در تولید گوشت قرمز به خودکفایی برسیم و نیاز به واردات حتی یک کیلو گوشت قرمز نیز نخواهیم داشت.

 
نظرات شما
  •  

    حسین دیلمی گفت : ۹۳/۰۱/۲۳

    طبق آمار اعلامی گمرک و اتاق بازرگانی مجموع واردات گوشت قرمز در سال 92 کمتر از 80 هزارتن بوده است ، این آمار 150 هزار تن از کجا آمده است ، همین امار های بی اساس باعث نوسان قیمت میشود و مصرف کننده عمده گوشت مثل تولید کنندگان فرآورده های غذایی و یا آشپزخانه های صنعتی با این نوسان ها متضرر میگردند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com