تیم ندارم

تیم ندارم
وزیر جهاد کشاورزی با حضور در کمیسیون تخصصی مجلس به صراحت اعلام کرده، تیم ندارد و از شایستگان و نخبگان بخش استفاده خواهد کرد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب گفت: وزیر جهاد کشاورزی پیش از اخذ رأی اعتماد، دو بار در کمیسیون کشاورزی حاضر شد و برنامه‌ها و اولویت‌های خود را توضیح داد.
علی ایرانپور افزود: مهندس حجتی در این جلسه تأکید کرد: تیم از پیش تعیین‌شده ندارم و بنای من به‌کارگیری افراد شایسته و توانمند و نخبه در بخش کشاورزی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: به گفته وزیر جهاد کشاورزی، امکان استفاده از تیم فعلی معاونان دکتر خلیلیان نیز در وزارتخانه جدید وجود دارد.
نماینده مبارکه اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینجانب به وزیر جهاد کشاورزی توصیه کرده‌ام از افراد کارآزموده، کاردان و حداکثر به دور از حاشیه‌های سیاسی استفاده کند و با دقت و ظرافت انتصاباتی را در بدنه مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی مشخص کند که بتواند برنامه‌ها و اولویت‌های بخش را پیگیری کرده و امکان انطباق با مدیران میانی را داشته باشند.
ایرانپور در پایان تصریح کرد: به‌عنوان کمیسیون کشاورزی، از برنامه‌های وزیر جدید حمایت خواهیم کرد، اما معتقدیم چینش افراد و معاونان وزیر نقش تعیین‌کننده‌ای در اعتلای بخش و پویایی در وزارت جهاد کشاورزی دارد.

 
کلمات کلیدی تیم وزیر محمود حجتی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com