توضیح سازمان حمایت درباره قیمت مرغ

توضیح سازمان حمایت درباره قیمت مرغ
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که با توجه به شرایط مناسب بازار گوشت مرغ، هیچ‌گونه اعلام نیازی برای ورود سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به این موضوع نبوده است.
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره خبر "افزایش قیمت مرغ در گروی تصمیم سازمان حمایت" توضیحاتی ارائه کرده است.
طبق اعلام سازمان حمایت، "براساس قانون انتزاع مصوب مجلس شورای اسلامی تمام امور مرتبط با تنظیم بازار و قیمت محصولات کشاورزی و دامی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است. بنابراین این سازمان در صورت تکلیف قانونی نسبت به محاسبه و اعلام قیمت برای اقلام کالایی اقدام می‌کند.
در سال جاری با توجه به وضعیت مناسب بازار، هیچ‌گونه اعلام نیازی برای ورود سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به این موضوع نبوده است.
همچنین علی‌رغم این‌که در کارگروه تنظیم بازار مستقر در وزارت جهاد کشاورزی برای گوشت مرغ در سال گذشته سقف قیمتی تعیین شده بود، به دلیل شرایط مناسب تولید، قیمت این کالا در بازار همواره پایین‌تر از قیمت‌های اعلام شده قبلی بوده است و تداوم تولید در ماه‌های اخیر حاکی از شرایط مناسب قیمتی این کالا در بازار است". 
 
نظرات شما
  •  

    مسعودی گفت : ۹۴/۰۵/۱۱

    تولید کنند ه گان مرغ گوشتی کلی ضرر کردن

    پاسخ...
  •  

    مرغداراهوازی گفت : ۹۴/۰۵/۱۱

    باسلام سازمان محترم حمایت ازدلال وواسطه اگرحرف نزنی میترسی بگویندخدای ناکرده لال تشریف دارید آخرپدربیامرزازکی تاحالامتضررشدن مرغداران بازارمناسب تعریف کرده اندکه نیازی به وروداحساس نکرده اید برای مرغداران بیچاره که ازاحساس گذشته وبه مشاهده رسیده است
    انشاالله شماهم به مشاهده برسید تادرد بخوبی احساس کنید

    پاسخ...
  •  

    علی عرب گفت : ۹۴/۰۵/۱۲

    سازمان حمایت کننده از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام گردید که تداوم تولید در ماه‌های اخیر حاکی از شرایط مناسب قیمتی این کالا در بازار است کاملا ً مردود و غیر منطقی میباشد. تولید کنندگان این بخش بعلت بدهی به بانکها و دلالان این بخش با مشکلات فراوان در حال تولید هستند که شاید بتوانند از بدهی رهایی یابند اما افسوس هر روز به بدهی گذشتشان اضافه میشود که آن هم بخاطر بی تدبیری مسئولین این بخش میباشد که هیچ گونه حمایتی از سوی آنان بنفع تولید کنندگان صورت نگرفته است .

    پاسخ...
  •  

    kamran گفت : ۹۴/۰۵/۱۲

    شما سازمان حمایت از مصرفککنده هستید یا سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان؟؟؟
    یعنی اگر قیمت پایین اومد و خوش به حالتون شد ذوق میکنیدو گور پدر مرغدار فلک زده.البته حق دارید من مرغدار که انقدر اصرار به تولید داریم حقمونه

    پاسخ...
  •  

    مرغداز گفت : ۹۴/۰۷/۲۷

    شرکت ویرانگر دام رسالتی جز نابودی مرغذآرآن و دامداران ندارد

    پاسخ...
  •  

    علي گفت : ۹۴/۰۸/۰۲

    با اين شرايط بازار مرغ من كه هرچي داشتم را از دست دادم . و ديگه توان توليد مرغ را ندارم چند تا از دوستانم هم مثل من ورشكسته شدند. آخرين ضربه را بر پيكر مرغ محكمتر بزن

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com