توزیع ۸۵۰۰ تن مرغ منجمد برای کنترل نرخ ها

توزیع ۸۵۰۰ تن مرغ منجمد برای کنترل نرخ ها
معاون شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع ۸۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در بازار مصرف و بورس کالا خبر داد و گفت: آمادگی داریم بیش از ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ تا شب عید در بازار مصرف عرضه کنیم.
عباس والوزی گفت: از یازدهم بهمن‌ ماه توزیع گوشت مرغ منجمد آغاز شده و تاکنون بیش از ۵۰۰۰ تن از این محصول در بازار عمده‌فروشی کشور به قیمت کیلویی ۵۵۰۰ تومان عرضه شده که در بازار مصرف به قیمت ۵۸۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان فروخته شده است.
او گفت: از سوی دیگر تاکنون بیش از ۳۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در بورس کالا عرضه شده که قیمت آن بسته به تاریخ مصرف، متفاوت بوده است؛ به گونه‌ای که گوشت مرغ منجمد تا سه ماه تاریخ مصرف کیلویی ۴۹۰۰ تومان، تا شش ماه تاریخ مصرف کیلویی ۵۲۰۰ تومان و تا هشت ماه تاریخ مصرف کیلویی ۵۵۰۰ تومان عرضه شد.
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: عرضه ۸۵۰۰ تنی گوشت مرغ منجمد در بازار سبب شد رشد قیمت‌ها به شدت کند شود، چراکه اگر این اتفاق نمی‌افتاد چه بسا در حال حاضر قیمت گوشت مرغ به کیلویی ۱۰ هزار تومان هم می‌رسید.
والوزی گفت: پس از آغاز عرضه گوشت مرغ در بازار شاهد بودیم قیمت مرغ در بازار عمده‌فروشی از کیلویی ۷۶۰۰ تومان فراتر نرفته و شرکت پشتیبانی امور دام برای ایجاد تعادل در بازار تا هر میزان و زمانی که لازم باشد، آمادگی عرضه گوشت مرغ منجمد در بازار را دارد. او گفت: مردم فرهنگ مصرف گوشت مرغ منجمد را ندارند، در حالی که هیج تفاوتی بین گوشت مرغ منجمدی که از تولید‌کنندگان داخلی خریداری شده با محصولی که در بازار به صورت گرم عرضه می‌شود وجود ندارد. بلکه با توجه به شرایط و استاندارد‌های خرید گوشت مرغ و مراحل ذبح، بسته‌بندی، سردخانه‌ها و عرضه آن به بازار، کیفیت گوشت مرغ منجمد بعضا از محصولی که در بازار عرضه می‌شود، بهتر است.
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: به هر میزان که کشور نیاز داشته باشد آمادگی عرضه گوشت مرغ منجمد را داریم؛ به گونه‌ای که پیش‌بینی‌ها مبنی بر عرضه بیش از ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ تا شب عید است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 
نظرات شما
  •  

    ابراهيمى گفت : ۹۳/۱۲/۰۷

    اقاى والوزى اين همه مرغ انبارشده فقط دست رنج كلى مرغداربيچارست كه شماهاباسياست مفت ازچنگمون دراوورديدبعدباحداقل سودكه 1500ياشايدم بيشترميفروشيدكه بعد منت سره دولت ومردم ميگذاريد كه داريدمرغ ارزون پخش ميكنيد يه مدت مرغ فاصدخارجى به خوردمردم داديدالانم داريد.....بعدميگيدمردم شعورمصرف مرغ منجمدروندارند چرادارن اين شماهاهستيدكه داريدبه زور تهميل ميكنيد اگرعرضه وتغاضارو به حاله خودش رها كنيد اين ولوله بازار راه نميوفته هر چنداون موقع شما بى نصيب ميمونيد

    پاسخ...
  •  

    محمد‏ ‏رضایی گفت : ۹۳/۱۲/۰۷

    ببینید‏ ‏این‏ ‏به‏ ‏اصطلاح‏ ‏شرکت‏ ‏پشتیبانی‏ ‏چگونه‏ ‏مرغ‏ ‏یخ‏ ‏زده‏ ‏خودش‏ ‏که‏ ‏میلیاردها‏ ‏سود‏ ‏کرده‏ ‏تبلیغ‏ ‏میکنه‏ ‏تا‏ ‏مردم‏ ‏این‏ ‏مرغ‏ ‏یخ‏ ‏زده‏ ‏را‏ ‏بخرند‏ ‏این‏ ‏مرغ‏ ‏یخ‏ ‏زده‏ ‏پول‏ ‏بدبخت‏ ‏شدن‏ ‏مرغداران‏ ‏کشور‏ ‏بود‏ ‏

    پاسخ...
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۲/۰۷

    اقاى والوزى مردم شعور دارند و ميدانند كه صد در صد مرغ تازه خيلى بهتر از مرغ يخى است در واقع انگار ميوه سردخانه اى را شما با ميوه تازه سر درخت مقايسه كنيد لطفا مرغ يخى را بزاريم براى صادرات و با حل مشكلات مرغدارن و ايجاد انگيزه مرغ تازه را بر سر سفره مردم بياوريد و با ملت صادقانه صحبت كنيد ودليل گرانى فعلى رورشكستگى،فرارى،زندان بودن مرغدارن كه باعث تعطيلى مرغداريها و عدم جوجه ريزى بوده و متاسفانه براى كشورمان كه ظرفيت يك ميليون تن صادرات را داربود امروز با كمبود مرغ مواجه به دليل بى كفايتى رانت

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com