توزیع۲۰هزارتن مرغ برای تنظیم بازار/قیمت گوشت و مرغ دولتی اعلام شد

توزیع۲۰هزارتن مرغ برای تنظیم بازار/قیمت گوشت و مرغ دولتی اعلام شد
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزارتن مرغ برای تنظیم بازار در ایام محرم توزیع می‌شود، گفت: قیمت مرغ برای مصرف کنندگان ۵۳۰۰ و گوشت قرمز ۲۳هزار و ۵۰۰ تومان است.
علیرضا ولی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام برای تنظیم بازار ماه محرم در سراسر کشور مرغ توزیع می‌کند، اظهارداشت: ما برای این ایام بیش از ۲۰ هزارتن مرغ در تمام استان‌های کشور توزیع می‌کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
وی با اشاره به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام مرغ منجمد را کیلویی ۵۱۰۰ تومان عرضه می‌کند، گفت: مغازه داران باید ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان به این مبلغ اضافه کرده و حداکثر مرغ منجمد را کیلویی ۵۳۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه کنند.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه مرغ گرم نیز به اندازه کافی در بازار عرضه می‌شود، افزود: با توزیعی هم که شرکت پشتیبانی امور دام انجام می‌دهد هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
ولی همچنین با اشاره به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی بیش از ۱۵ هزارتن گوشت ذخیره دارند، ادامه داد: بخشی از این ذخایر برای تنظیم بازار در ایام محرم توزیع می‌شود و ما هرچقدر گوشت مورد نیاز باشد به بازار عرضه خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی اموردام این گوشت را به قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌کند، افزود: مغازه‌داران نیز باید این کالا را به نرخ کیلویی ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهارداشت: این شرکت در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل، اقدام به خرید دام‌های مازاد برخی دامداران کشور به ویژه در استان سیستان و بلوچستان کرده است.
ولی با بیان اینکه بنابراین بخشی از گوشت‌های منجمد این شرکت از محل تولید داخل تامین شده است، ادامه داد: قیمت عرضه این نوع گوشت توسط شرکت پشتیبانی امور دام نیز ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان است. 
 
نظرات شما
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۵/۰۷/۱۹

    یکی از موانع اصلی تحقق اقتصادی مقاومتی همین شرکت پشتیبانی جهاد کشاورزی است که مرکز (!)، ناکارآمدی، دلال بازی، (!) و ...... می باشد. این شرکت ظرف دوسال گذشته تلاش نموده است که تولید در صنعت مرغداری کشور را فلج و یا نابود نمایید و تا حدود زیادی هم در این دستآورد بزرک موفق بوده است. اقتصاد مقاومت برای آنان جز تمسخر و پوزخند چیزی دیگری نیست وگرنه کدام عاقلی وقتی قیمت مرغ پایین تر از قیمت مصوب دولت است اقدام به مرغ یخ زده گاهی فاسد می کند؟

    پاسخ...
  •  

    رضا گفت : ۹۵/۰۷/۲۲

    من کشته کرده ی اون جمله اخرشم که نوشته در جهت حمایت از اقتصاد مقاوتی. اقاجان شما دارین اقتصاد مقتاومتی رو نابود میکنید.هر کاری که دلشون میخاد میکنند بعد یه جمله ی در جهت حمایت از اقتصاد مقاومتی تهش اضافه میکنن تا دهن مردمو ببندن.دست بردارید ار دروغ گویی

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com