توسعه روابط بین الملل صنعت خوراک دام در سال ۹۵

توسعه روابط بین الملل صنعت خوراک دام در سال ۹۵
رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران گفت: سال ۹۵، سال توسعه روابط بین‌الملل صنعت خوراک دام ایران است.
مجید موافق قدیری اظهارداشت: توسعه تعاملات بین المللی در حوزه خوراک دام از اولویت‌های این انجمن در راستای ایفای حضور موثرتر کارخانجات تولید کننده خوراک دام، طیور و آبزیان در سطح بین الملل صنعت دامپروری است.
وی ادامه داد: رایزنی با تشکل‌ها، سازمان‌ها و سفارت‌خانه های کشورهای مختلف برای شناساندن محصولات کارخانجات خوراک دام، جذب سرمایه گذاری خارجی، ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و بازرگانی مشترک با مشارکت سرمایه گذاران خارجی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اقدامات انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران در این راستا است.
موافق قدیری با بیان اینکه موضوع مهمی که صنعت خوراک دام و صنعت دامپروری ما در سال‌های گذشته از آن غافل شد تعاملات بین المللی بود، تاکید کرد: تجربه کشورهای پیشرفته و صاحب صنعت نشان داده که تعاملات بین المللی بر عرصه‌های مختلف از جمله بر توسعه اقتصادی و صنعتی آنها تاثیر مثبت گذاشته است.
وی با تاکید بر اینکه پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۰ حدود ۲۶ میلیون تن خوراک دام در کشور مورد نیاز باشد، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تلاش می‌کنیم ۱۵ شرکت مطرح خارجی تا سال ۲۰۲۰ در این صنعت سرمایه گذاری مستقیم یا سرمایه گذاری مشترک با کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان کشورمان جهت «تولید صادرات محور» انجام دهند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com