تولیدکنندگان سرمایه اصلی کشور هستند

تولیدکنندگان سرمایه اصلی کشور هستند
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در حال حاضر مجموعه دامداران استان اصفهان در کشور پیشرو هستند، اما هنوز بعضی از کارها بر روی زمین مانده است.
عباس مقتدایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعت دامپروری در اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان اصفهان اظهار کرد: حرف زدن خوب است، اما حرف زدنی که به عمل منجر شود خیلی بهتر است.
وی با بیان اینکه در مجلس کمیسیونی جهت پیگیری مسائل دریاچه ارومیه تشکیل شده است که نمایندگان استان برای زاینده رود از آن مصوبه گرفته‌اند، افزود: در هیچ مقطعی همچون امروز نمایندگان استان در مسائل کلیدی تا این حد با یکدیگر متحد نبوده‌اند، البته اختلاف نظر وجود دارد، اما همه باهم در یک راستا حرکت می‌کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مجموعه دامدران استان اصفهان در کشور پیشرو هستند، اما هنوز بعضی از کارها بر روی زمین باقی مانده است و تاکنون هر مسئله‌ای که از دامدارن به نمایندگان منتقل شده است، نمایندگان آن را به گوش مسئولان مربوطه رسانده‌اند.
مقتدایی برنامه‌های استراتژیک را عامل پیشرفت هر کشوری دانست و اضافه کرد: 64 هزار دامدار پروانه‌دار در استان اصفهان وجود دارد و باید گفت که هیچ مجموعه‌ای به این بزرگی نیست و ما نیز همواره این موضوع را یادآورشده‌ایم.
هم‌چنین نماینده مردم خمینی شهر گفت: اگر اقتصاد دام و طیور را از سیاست‌های دولتی جدا کنیم، مشکلات دام و طیور رفع می‌شود، هم‌چنین یکی از مهم‌ترین موارد در این حوزه جان گرفتن تشکل‌ها است.
محسن صرامی خاطر نشان کرد: دولت وقتی می‌خواهد از مردم پولی بگیرد اصل 44 قانون اساسی وجود دارد، اما زمانی که می‌خواهد به مردم پولی بدهد دیگر این اصل وجود ندارد.
وی گفت: یکی از هدف‌های مهم نمایندگان استان پرداخت مطالبات دامداران است، هم‌چنین نمایندگان در بخش نظارتی به خوبی حرکت می‌کنند و اگر دولت باید بداند سرمایه اصلی کشور تولید کنندگان هستند.
جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود
نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون نیز در ادامه اظهار کرد: دامداران خواسته‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را به نمایندگان ارائه کنند تا از آنها مطلع شویم، مشکلات نامحدود و منابع محدود است، تمام درد دل‌ها را قبول داریم.
ابوالفضل ابوترابی با بیان اینکه باید جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود، افزود: نمایندگان در رشته دامداری تخصصی ندارند، بنابراین مسؤولان دامداری‌ها باید به ما اطلاعت دهند و امیدواریم گام‌هایی که برداشته می‌شود در راستایی باشد که استان اصفهان در بخش دام و طیور در کشور حرف اول را بزند.

 
نظرات شما
  •  

    مهرداد گفت : ۹۳/۰۹/۰۵

    آره جون عمه تون!چیزی که اینجا ارزش نداره تولید کننده است!باید دلال بود!

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com