تولید مجانی برای دیگر کشورها هنر نیست

تولید مجانی برای دیگر کشورها هنر نیست
رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: متاسفانه در حال حاضر ما به صورت مجانی برای کشورهایی مانند عراق و افغانستان کار می کنیم و با ضرر تخم مرغ تولید می کنیم و به این کشورها می فرستیم که این هنر نیست.
ناصر نبی پور با بیان اینکه طی یک ماه اخیر قیمت تخم مرغ بین 3300 تا 3800تومان نوسان دارد، افزود: این امر نشان دهنده آن است که افزایش قیمت تخم مرغ در آینده غیر ممکن است چرا که در حال حاضر تمامی کارخانجات کیک و شیرینی سازی آماده فعالیت هستند ( به دلیل بازگشایی مدارس) اما تغییری در بهای تخم مرغ ایجاد نشده است.
وی با اشاره به کاهش قیمت نهاده ها نیز گفت: دلیل این امر کاهش قیمت جهانی آنها است .
نبی پور با بیان اینکه صادرات همچنان در حال انجام است، افزود: صادرات تخم مرغ در دنیا اصلا معنا ندارد ، صادرات برای زمانی است که  مقداری ( 5 تا 10 درصد) تولید مازاد وجود دارد و با انجام صادرات بازار تعدیل می شود اما زمانی که 30 تا 35 درصد مازاد تولید داریم کاری از صادرات بر نمی آید.
وی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر ما به صورت مجانی برای کشورهایی مانند عراق و افغانستان کار می کنیم. با ضرر تخم مرغ تولید می کنیم و به این کشورها می فرستیم. این که هنر نیست.

 
نظرات شما
  •  

    مرغدار سابق گفت : ۹۳/۰۶/۲۶

    در اينكه با هزار خون دل تخم مرغ توليد ميكنيم و با ضرر ميفروشيم كسي بحثي نداره
    ولي اين موضوع كه جناب نبي پور تشوش اذهان مرغدار ميكنه و جو رواني ايجاد ميكنه كه به جاي كم كردن از ضرر خود باعث كاهش قيمت تخم مرغ و بيشتر شدن ضرر مرغداران داره بسي جاي سوال است!!!!!

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com