تولید ۷ هزار تن گوشت مرغ به ظرفیت تولیدی کرمان افزوده شد

تولید ۷ هزار تن گوشت مرغ به ظرفیت تولیدی کرمان افزوده شد
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمان از افزایش تولید ۴ هزار تن شیر و ۷ هزار تن گوشت مرغ به سبب افتتاح ۲۶ طرح دامپروری در سطح این استان خبر داد.
محمدعلی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌ دامپروری شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با بهره برداری از  26 پروژه دامپروری در سطح استان کرمان، 25 تن گوشت بره و بز، 30 تن گوشت گوساله، 70 تن گوشت شتر مرغ، 12 تن گوشت کبک و 160 تن شیر بز به ظرفیت تولیدی استان اضافه شد.
معاون بهبود تولیدات دامی استان کرمان با بیان اینکه افتتاح این طرح‌ها سبب اشتغال 144 نفر شده است، تصریح کرد: برای احداث آنها در مجموع  96 میلیارد ریال هزینه شده است.
اسماعیلی بیان کرد: از مجموع 26 طرح دامپروری، 5 طرح در ارزوئیه، 4 طرح در بافت و رفسنجان، 3 طرح در سیرجان و شهربابک، 2 طرح در مناطق راور و نرماشیر و یک طرح در شهرهای کرمان ، فهرج ، بردسیر و انار افتتاح شده است.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمان از افزایش تولید 4 هزار تن شیر و 7هزار تن گوشت مرغ به سبب افتتاح 26 طرح دامپروری در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمینه برای سرمایه‎گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی و دامپروری استان کرمان فراهم است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com