تدبیر اتاق اصناف برای ایجاد تعادل قیمت مرغ / تبدیل مرغ همدان به برند معتبر

تدبیر اتاق اصناف برای ایجاد تعادل قیمت مرغ / تبدیل مرغ همدان به برند معتبر
رئیس اتاق اصناف همدان از اتخاذ تدابیری برای متعادل کردن قیمت مرغ در بازار همدان خبر داد.
حمیدرضا فرسایی‌وحید امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تدابیر لازم برای مدیریت قیمت و عرضه مرغ در همدان اندیشیده شده است، اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده قرار شد فروش مرغ‌هایی با برندهای چون هما، آذربایجان و سبز، تنها کیلویی 500 تومان به دلیل هزینه حمل و نقل بیشتر از قیمت مرغ همدان عرضه شود.
وی با بیان اینکه در گذشته قیمت این نوع مرغ‌ها با تفاوتی بین 2 هزار تا 2 هزار و 500 تومان نسبت به مرغ همدان عرضه می‌شد، افزود: طرح پژوهشی برای ساماندهی وضعیت مرغ و کشتارگاه‌ها تهیه شده که اگر به مرحله اجرا برسد، وضعیت نابسامان مرغ و کشتارگاه‌ها حل می‌شود.
رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه برای تهیه این طرح سرکشی شبانه از کشتارگاه‌های همدان انجام شده، تصریح کرد: اقدامات لازم برای تبدیل مرغ همدان به یک برند معتبر در حال انجام است تا سایر استان‌ها به خرید آن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار شب عید به 6 هزار و 700 تومان رسید، ادامه داد: این در حالی بود که قیمت مرغ در شب عید در استان‌های دیگر بین 7 هزار و 600 تا 8 هزار تومان متغیر بود.
فرسایی‌وحید با بیان اینکه متعادل کردن قیمت مرغ به ویژه در ایام نزدیک ماه مبارک رمضان با جدیت دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: به طور حتم نمایشگاه طرح ضیافت نیز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه مسئولیت تنظیم بازار به جهاد کشاورزی سپرده شده، گفت: تاکنون جلسه تنظیم بازار پس از واگذاری مسئولیت آن به جهاد کشاورزی برگزار شده و در نخستین جلسه مذکور تدابیر اتخاذ شده برای ساماندهی مرغ بیان خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه خوشبختانه مرغ نهاوند به یک برند در کشور تبدیل شده است، تصریح کرد: به همین دلیل اقدامات لازم برای اطمینان‌بخشی به مرغ همدان در حال انجام است تا بتواند در کشور جایی برای خود باز کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com