تأثیر خروج دام غیرمجاز از کشور بر روی قیمت گوشت گوسفندی

تأثیر خروج دام غیرمجاز از کشور بر روی قیمت گوشت گوسفندی
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت گوشت گوسفندی از اردیبهشت ماه امسال شکسته شده است.
علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی تغییری نکرده افزود: قیمت شقه گوسفندی بدون دنبه هر کیلوگرم بین ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان است و به مشتری در بازار عرضه می‌شود.
ملکی با اشاره به اینکه قیمت گوشت گوسفندی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری نداشته ادامه داد: قیمت گوشت گوسفندی نسبت به بهمن‌ماه سال گذشته ۴ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.
وی با بیان اینکه به شرط عدم خروج دام از کشور تا آخر تابستان ثبات قیمت گوشت گوسفندی داریم، تصریح کرد: طی هفته‌های گذشته به‌صورت بی‌رویه و غیرمجاز دام‌ها به کشور عراق صادرشده و همین موضوع باعث افزایش قیمت جزئی در بازار شده است.
علی اصغر ملکی اعلام کرد: اگر جلوی خروج دام غیر مجاز گرفته شود ما مشکلی از لحاظ قیمت گوشت گوسفندی در بازار نداریم.از اردیبهشت ماه قیمت گوشت گوسفندی نسبت به اسفند سال گذشته شکسته شده و تا به امروز تعادل قیمت در بازار داریم.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اظهار داشت: در حال حاضر ماه رمضان رو به اتمام است و اعیاد خاصی در پیش نداریم که تقاضای مردم بالا برود، از هفته پیش هم تکیه‌ها برای شب‌های قدر کالای مصرفی‌شان را تهیه کردند و کمبودی از این نظر وجود ندارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com