تعرفه سفارت عراق عامل اصلی افزایش هزینه صادرکنندگان مرغ

تعرفه سفارت عراق عامل اصلی افزایش هزینه صادرکنندگان مرغ
عظیم حجت مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی درباره صادرات مرغ اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود 24 هزار تن مرغ به عراق، افغانستان و دیگر کشورها صادر شده که حدود 3 الی 4 هزار تن از این میزان مربوط به شهریور ماه است.
وی افزود: در حال حاضر روند صادرات مرغ عادی است و تنها مشکل این بخش تعرفه سفارت عراق بابت صدور مجوزهای لازم است که منجر به افزایش هزینه‌های صادرکنندگان شده است.
حجت در خصوص صادرات به روسیه گفت: روسیه تعرفه 25 درصدی واردات را برای کالاهای پروتئینه ایران در نظر گرفته در حالی که این امر یکی از عوامل بازدارنده صادرات این محصول شده که اگر بتوانیم از چهارچوب عدم اخذ تعرفه برخی از کشورها استفاده کنیم قدرت رقابت برای ارسال کالا در زمینه مرغ به شدت افزایش پیدا می‌کند.
مدیرعامل اتحادیه تصریح کرد: قیمت مرغ زنده درب مرغداری به طور میانگین کیلویی 4 هزار و 700 الی 4 هزار و 800 تومان و برای مصرف‌کننده در مراکز مختلف کیلویی 6 هزار و 800 الی 7 هزار و 300 تومان است.
 
نظرات شما
  •  

    محسن گفت : ۹۴/۰۷/۱۵

    سلام,آقا بنظر شما این مدیر اتحادیه(آقای حجت)کجا زندگی میکنه که این قیمت و اعلام میکنه,چرا اخه انقدر دروغ میگین,خوبه درامد حقوقتو از ما در میاری

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com