سود تخم مرغ در جیب واسطه ها

سود تخم مرغ در جیب واسطه ها
مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران مرکز گفت: سوال ما این است که فاصله 2000 تومانی قیمت تولید و فروش را چه سازمانی پر خواهد کرد؛ زیرا این تفاوت قیمت یک ضرر غیر قابل جبران برای تولید کننده است.
سید حسین صنیع خانی؛ مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران مرکز گفت: تعاونی مرغدارن مرکز( تهران) از سال 54 با 8 عضو کار خود را آغاز کرد و در سال 58 توانست کارخانه تولید دانه خود را افتتاح کند.
وی ادامه داد: این کارخانه توانسته است 60 درصد از نیاز 500 تنی روزانه اعضا به غذا را تامین کند و در آینده ای نزدیک با افتتاح کارخانه جدید در نزدیک شهر نظرآباد کلیه نیاز اعضا توسط تعاونی مرتفع خواهد شد.
صنیع خانی در مورد مشکلات پیش روی صنعت مرغداران گفت: بزرگترین مشکل فعلی صنعت مرغ تخم گذار نوسانات شدید قیمت است که سبب آزار تولید کننده می شود.
وی ادامه داد: دولت در رابطه با قیمت گذاری این محصول باید تدبیر جدیدی کند تا فاصله هزینه تولید با قیمت فروش محصول بالا نرود.
مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران مرکز با اشاره به تفاوت بیش از 2000 تومان در هزینه تولید و قیمت فروش تصریح کرد: سوال ما این است که فاصله 2000 تومانی را چه کسی پر خواهد کرد، زیرا این تفاوت قیمت یک ضرر غیر قابل جبران برای تولید کننده است.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه درجایی که بازار کشش افزایش قیمت را دارد به جای اینکه به تولید کننده کمک شود تا ضرر زمان رکود را جبران کند، توسط تعزیرات جلوی کار را می گیرد.
صنیع خانی افزود: متاسفانه سود این صنعت به جیب دلالانی می رود که به عنوان واسطه باقیمت دولتی از ما خرید می کنند و با قیمت 2 تا 3 برابر به مردم می فروشند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com