سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد تومانی در بخش طیور مازندران

سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد تومانی در بخش طیور مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد تومانی در بخش طیور مازندران صورت گرفته است.
دلاور حیدرپور در آئین افتتاحیه مجتمع ملی مرغ پیوند ایرانیان در بابل خاطرنشان کرد: در هفته دولت 117 طرح در حوزه کشاورزی با اعتبار 658 میلیارد ریالی ، 14 هزار خانوار را در 190 روستا مورد بهره مندی قرار می دهد.
وی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی مازندران برای پرورش طیور بسیار مناسب است، تصریح کرد: با توجه به سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد تومانی در این بخش، مازندران یکی از استان های مهم در تولید گوشت سفید در کشور محسوب می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه تکنولوژی می تواند بهره وری را افزایش دهد، خاطرنشان کرد: استفاده از تکنولوژی روز علاوه بر افزایش بهره‌وری، هزینه نهایی را نیز می‌توان کاهش داد تا علاوه بر ورود به بازارهای جهانی حجم صادرات را نیز بیشتر از گذشته کرد.
به گزارش ایسنا، مصطفی عباس نژاد شانی کارفرمای مجتمع تولیدی مرغ مادر پیوند نیز در این مراسم گفت: این واحد تولیدی با تولید 30 هزار قطعه گله مولد و ظرفیت 4 میلیون قطعه جوجه یک روزه گوشتی می تواند نقش موثری در تولید و صادرات گوشت سفید داشته باشد.
وی تصریح کرد: هزینه ساخت این طرح 55 میلیارد ریال بوده که 19 میلیارد ریال آن از سوی صندوق توسعه ملی بانک کشاورزی استان مازندران تامین شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com