سقف قیمتی خرید مرغ 7000 تومان تعیین شد

سقف قیمتی خرید مرغ 7000 تومان تعیین شد
رئیس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغ‌داران گوشتی با بیان اینکه سقف قیمت خرید مرغ از تولیدکننده توسط دولت 7000 تومان تعییین شده است، گفت: حداقل قیمت مرغ برای مصرف کنندگان باید 7200 تومان باشد و نباید توقع داشت تولیدکننده برای مصرف کننده هزینه کند.
عطاالله حسن زاده با بیان اینکه در هفته جاری جلسه‌ای میان مسئولان اتحادیه و معاونت امور دام برگزار شد، افزود: طی این جلسه، قرار شد دولت زمانی که قیمت مرغ در بازار پایین آمد و مرغ‌داران متضرر شدند، این کالا حداکثر را به قیمت 7000 تومان از آنان خریداری کند.
وی با اشاره به اینکه قرار بود این موضوع به ستاد تنظیم بازار برود و اعلام شود، افزود: تاکنون این اتفاق رخ نداده و ما منتظر اعلام آن هستیم.
حسن زاده اعتراض تولیدکنندگان به قیمت تعیین شده را مورد اشاره قرار داد و گفت: قیمت تعیین شده با بهای تمام شده تولید برابری نمی کند و سودی برای تولیدکنندگان ندارد.
وی درباره تعیین قیمت مرغ زنده نیز اظهارداشت: ما این امر را طی نشستی با کشتارگاه‌ها و با در نظر گرفتن حداقل کارمزد بررسی و سپس اعلام می‌کنیم که به احتمال زیاد این قیمت حدود 4500 تا 4600 تومان خواهد بود.
حسن زاده با بیان اینکه حداقل قیمت مرغ برای مصرف کنندگان باید 7200 تومان باشد، افزود: قیمت مرغ در حال حاضر بین 6800 تا 7000 تومان است، نباید توقع داشت که تولید کننده برای مصرف کننده هزینه کند.

 
نظرات شما
  •  

    محمودی گفت : ۹۳/۰۵/۳۰

    ۴۵۰۰ _ ۴۶۰۰!! همین الان قیمت مرغ زنده همینه و به صرفه نیست ! با این همه افزایش قیمت های سخت و دان و دارو و جوجه و .....و مریضی های مختلف همین الان با این قیمت ادم سرمایشو تو بانک بزاره نفعش بیشتره ، با این قیمت الان کلی مرغداری خالیه دیگه جلسه و قیمت گذاری لازم نبود الانم همینه

    پاسخ...
  •  

    امیر گفت : ۹۳/۰۶/۰۱

    بامرغ زنده 4500تومنی بازم مرغدار ضررمیکنه وبا مرغ پرکنده 7000پول به جیب کشتارگاههاوپرکنا میره این چه حمایتی از تولیدکننده اس خواهشا کارشناسان محترم حساب کتابارو یه کم دقیق کنن متشکریم.

    پاسخ...
  •  

    احمد گلی قاین گفت : ۹۳/۰۶/۰۳

    جای بسی تاسف هست که در کشوری زندگی میکنیم که بعد از 30سال مسئولین نتونستن بر نامه درستی برای زنجیره تولید مرغش طراحی کنن

    پاسخ...
  •  

    علی گفت : ۹۳/۰۶/۰۳

    با سلام اخه کشتار گاهیها کم روی مرغ می خورند باید بجای پشتیبا نی از مرغدا ر طرف اونا را بگیر ند تولید کننده بد بخته

    پاسخ...
  •  

    محمدامین صبرجو از سقز گفت : ۹۳/۰۶/۰۵

    جناب آقای حسن زاده : خیلی زحمت کشیدی که قیمت مرغ را افزایش دادی به قول دوستان که الان قیمت 4600تومان است فقط برای کشتارگاهها افزایش دادی خیلی زحمت کشیدی برای تولیدکنندگان مرغ..........

    پاسخ...
  •  

    اسدالهي گفت : ۹۳/۰۶/۰۸

    آخه چرا سود مرغدار براتون اينقدر سخت مياد. آقا من كه وارد اينكار شدم نسبت به دوستانم در ساير مشاغل بد بخت شدم . بعد 20 سال مرغداري هنوز يه خانه ندارم. از ما بدبخت تر خودمون هستيم. الان يكساله درب مرغداري را يه قفل بزرگ زدم.و رفتم سراغ خريد و فروش پسته .كه شغل اجداديم هست. در اين يكسال سود ده سال مرغداري در امد. مگه من موظم مرغ ارزان براي مصرف كننده توليد كنم. يه نفر ديگه اينكار را بكنه. ولي در مجموع ديري نخواهد بود كه كل مرغداران ورشكسته و از اين شغل فرار كنند.

    پاسخ...
  •  

    اسدالهي گفت : ۹۳/۰۶/۰۸

    مسئولين محترم . من بعنوان يك دامپزشك و مرغدار اعلام ميكنم كه شغل مرغداري با شرايط كنوني مقرون بصرفه نبوده بلكه بسيار زيان ده هست و مرغدار هم فوقش يكسال تحمل ضرر را دارد و بعدا مرغداريها تعطيل خواهد شد و مرغدار تا ابد كمر راست نخواهد كرد . خواهش ميكنم اقدامات لازم براي حمايت از اين قشر مصدوم را لحاظ فرماييد.در غير اينصورت در اينده نزديك مجبور به واردات مرغ بصورت انبوه خواهيد شد. من خودم به دليل ضرر هاي متوالي يكسال هست كه مرغداري را تعطيل كرده ام. و از ممر ديگري ارتزاق ميكنم

    پاسخ...
  •  

    جوادنیکپور گفت : ۹۳/۰۸/۲۲

    باسلام چراکسی به فکرپایین اوردن قیمت علوفه ودان نیست مرغدارنابودشددیگه هیچی برای فروش نداره چکهای برگشتی مونده وکابوسهای وحشتناک

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com