ثبات قیمت لبنیات در ماه رمضان/ تخفیف برخی محصولات لبنی

ثبات قیمت لبنیات در ماه رمضان/ تخفیف برخی محصولات لبنی
رییس اتحادیه فروشندگان لبنیات از ثبات قیمت محصولات لبنی در ماه رمضان خبر داد و گفت: در خصوص قیمت شیر، کاهش قیمت به دلیل ارائه تخفیف نخواهیم داشت. اما در خصوص برخی مواد همچون ماست و پنیر، تخفیفاتی از سوی برخی کارخانه‌ها به ویژه کارخانه‌های مطرح خواهیم داشت.
علی رجبی برزآبادی ، در خصوص افزایش یا کاهش قیمت مواد لبنی با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان اظهار کرد: قیمت‌ مواد لبنی ثابت می‌ماند و افزایشی در خصوص قیمت این مواد در ماه رمضان نداریم؛ هرچند که ممکن است برخی فرآورده‌ها نیز کاهش قیمت داشته باشند و برخی کارخانه‌ها تخفیفاتی در نظر بگیرند.
وی ادامه داد: مطمئنا در خصوص قیمت شیر کاهش قیمت به دلیل ارائه تخفیف نخواهیم داشت. اما در خصوص برخی مواد همچون پنیر و ماست ممکن است تخفیفاتی از سوی برخی کارخانه‌ها به ویژه کارخانه‌های مطرح ارائه شود.
رییس اتحادیه فروشندگان لبنیات در ادامه با بیان این‌که بازار مواد لبنی رکود خاصی را تجربه می‌کند، اظهار کرد: زمانی که ساخت‌وساز دچار رکود می‌شود کلیه صنوف نیز با این مساله درگیر خواهند شد و بازار لبنیات نیز از این قضیه مستثنی نیست.
برزآبادی با اشاره به این‌که در ماه مبارک رمضان با توجه به این‌که پس از نان قوت قالب سفره‌ها، لبنیات است، فضای رقابتی بین شرکت‌ها ایجاد می‌شود، افزود: کارخانه‌های مختلف در این ماه با یکدیگر با توجه به تقاضای بیشتر توسط مردم در فضای رقابتی قرار می‌گیرند. عمده این مواد نیز شیر، ماست، پنیر، کره و دوغ هستند. به هر حال در ماه مبارک رمضان افزایش قیمتی در مواد لبنی نخواهیم داشت و ممکن است محصولاتی از جمله پنیر و ماست با تخفیف بیشتری به مردم ارائه شود. ولاتی از جمله پنیر و ماست با تخفیف بیشتری به مردم ارائه شود. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com