ثبات قیمت گوشت گوسفندی تا مهرماه

ثبات قیمت گوشت گوسفندی تا مهرماه
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بازار این نوع گوشت را راکد توصیف کرد و گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قیمت گوشت گوسفندی در شهریورماه نیز تغییری نمی‌کند و ممکن است در آستانه عید قربان نوساناتی در بازار ایجاد شود.
علی اصغر ملکی با بیان اینکه شرایط بازار گوشت گوسفندی هیچ تغییری نکرده و بازار همچنان راکد است، اظهارداشت: در حال حاضر  قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه تحویل به مغازه‌دار ۲۵ هزار تومان و تحویل به مصرف‌کننده ۲۸ هزار تومان است.
وی درباره علل راکد بودن بازار گوشت گوسفندی اضافه کرد: هم اکنون عرضه این نوع گوشت با تقاضای بازار توازن دارد؛ ضمن اینکه در فصل تابستان قرار داریم و در این فصل مسافرت‌ها زیاد می‌شود.
ملکی گرمای هوا را نیز یکی دیگر از دلایل رکود بازار گوشت اعلام کرد و افزود: با توجه به تجربیات گذشته پیش‌بینی ما این است که در ماه آینده نیز اتفاق خاصی رخ ندهد چرا که در این ماه مردم بیشتر به فکر ثبت نام دانش آموزان و  خرید لوازم مدارس آنان هستند.
وی ادامه داد: بنابراین اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قیمت گوشت گوسفندی در شهریورماه نیز تغییری نمی‌کند و ممکن است در آستانه عید قربان (اوایل مهرماه) نوساناتی در بازار ایجاد شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com