صادرات مرغ و تخم‌مرغ در حمایت از تولید و مصرف ضروری است

صادرات مرغ و تخم‌مرغ در حمایت از تولید و مصرف ضروری است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه صادرات مرغ و تخم‌مرغ در حمایت از تولید و مصرف لازم و ضروری است، به روند گسترش نظارت در ایام پایانی سال تأکید کرد.
صادرات مرغ و تخم‌مرغ در حمایت از تولید و مصرف ضروری است. سیدراضی نوری نماینده مردم شوش دانیال افزود: صادرات یکی از مؤلفه‌های اساسی در راستای کنترل بازار و حمایت از تولیدکنندگان داخلی خواهد بود.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: نظارت در ایام پایانی سال و افزایش میزان تقاضا لازم و ضروری است و تلاش مسئولان کنترل قیمت و جلوگیری از افزایش قیمت را در پیش خواهد داشت.
نوری با تأکید بر اینکه حمایت از تولیدکننده نباید از جیب مصرف‌کننده باشد خاطرنشان کرد: نظارت بهترین راهکار حمایت از حقوق مصرف‌کننده است.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حمایت از تولیدکننده با عرضه نهاده‌های دامی ارزان در اختیار تولیدکنندگان، کاهش دلالگری و رونق صادرات ارتباطی تنگاتنگ خواهد داشت.
وی افزود: عرضه مرغ‌های منجمد در راستای کنترل و تنظیم بازار در ایام پرتقاضا، روندی مثبت خواهد بود.
نماینده مردم شوش دانیال یادآور شد: محصولات غذایی نباید در انبارها نگهداری شوند چرا که ممکن است به دلیل عدم صادرات تاریخ مصرف آن بگذرد و با روند احتکار باید برخورد کرد.
 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۲/۱۸

    نمى دانم چرا همه از ارگان ها و نماينده ها مشكل توليد را ميدانند و مرتبط در حال دادن راه حل هستند اما اخرش هيچ چيز تغيير پيدا نميكند و مشكلات هم بيشتر ميشود

    پاسخ...
  •  

    مسعود از کرمانشاه گفت : ۹۴/۰۱/۱۸

    چرا در موقع گرانی همه مسئولند اما در ورشکستگی مرغدار کسی کاری نداره چرا دولت مرغ مازا د رو در هتلهای نجف و کربلا و مشهد مصرف نمیکند و از کشورهای دیگر وارد میکند

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    دراویپور گفت : ۹۴/۰۱/۱۹

    جناب مسعود وقتی زمام رویش خودتون رودست جلیلیان از خدا نترس دادید بهتر از این خونخواهی دید جلیلیان مسؤول کشتارگاه البرز اهواز هستش همشهری خودتون

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com