صادرات 300هزارتن تخم مرغ ومرغ در دوسال گذشته ازکشور

صادرات 300هزارتن تخم مرغ ومرغ در دوسال گذشته ازکشور
معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی درجلسه شورای هماهنگی بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری از صادرات 300 هزارتن تخم مرغ و مرغ در دو سال گذشته در کشور خبرداد.
حسن رکنی گفت: دردوسال گذشته ۳۰۰ هزار تن در بخش مرغ و تخم مرغ صادرات انجام شده است این در صورتی است که درسال ۹۲ پیش بینی شده بود ۵۰ هزار تن واردات داشته باشیم.
وی، با اشاره به اینکه، در محصول تخم مرغ، شیر، عسل و مرغ صادرات انجام شده است افزود: هنوز در گوشت قرمز ۱۰درصد واردات انجام می شود که انشاالله با برنامه ریزی های انجام شده در این بخش هم به خودکفائی خواهیم رسید.
وی، اظهار کرد: در صادرات قدم های اول را طی می کنیم که باید با همکاری بخش دولتی و خصوصی گام های اساسی در این زمینه برداریم و زیرساخت های صادرات را ایجاد کنیم.
دکتر رکنی ادامه داد: قانون صادراتی مناسب، صادرات محصولات با کیفیت و دارای شان صادراتی و رقابت از لحاظ قیمت سه بخش اصلی تاثیرگذار در موفقیت کشور در زمینه صادرات می باشد که باید با قانون صادراتی مناسب اجازه ندهیم صادرات دستخوش فراز و نشیب قیمت داخلی قرار گیرد هم چنین از لحاظ قیمت باید خود را با شرایط و قیمت جهانی تطبیق بدهیم.

 
نظرات شما
  •  

    محسن ایت اللهی گفت : ۹۵/۰۸/۰۹

    جناب آقای دکتر رکنی ظرفیت واردات کوشت مرغ فقط در کشور عراق 650000 تن میباشد که کمتر از ده درصد آن را از ایران وارد میکنند. به جناب عالی و سایر دولتمردان عرض میکنم شما دست از سر تولید بردارید مطمئن باشیدتولید راه خود را چه در زمینه تامین نیازهای داخلی و چه مبحث صادرات باز خواهد کرد ما را به خیر شما امیدی نیست لطفا" شر نرسانید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com